Termin!

Det skjer snart! ;)
Er akkurat en uke over idag å vannet er gått. :D:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja, så kom min dag også. Termindato er her, men uten noen tegn gitt!
Men det føles egentlig greit :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Snart i mål! Jeg endte opp med fire dager over termin, det var jævlig å vente men nå føles det som om det er hundre år siden (gullgutten er 5 dager idag)
 
Det skjer snart! ;)
Er akkurat en uke over idag å vannet er gått. :D:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Wow! Det var sånn jeg startet også, og da var han ute tre timer senere. Man kan aldri vite:) Lykke lykke til!
 
Det er min termindato i dag også. Ingenting som tyder på at han kommer i dag. Men jeg kjenner også at det er helt greit. Jeg har akseptert at det ikke er opp til meg.
 
Det er min termindato i dag også. Ingenting som tyder på at han kommer i dag. Men jeg kjenner også at det er helt greit. Jeg har akseptert at det ikke er opp til meg.
Ja, vi får se hvem som kommer først :) godt vi ikke er for utålmodige.

Jeg slipper helt klart helst å bli satt i gang, men om jeg må vente et par dager til skal det nok gå bra :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Time is ticking....ikke noe action her akkurat. Omtrent 16 timer siden vannet gikk. Har vonde rier/mase rier men langt mellom de. :( Syns di begynner å bli lenger og vondere da.
Hvis ikke noe skjer i løpet av kvelden / natta så skal jeg in imorgen tidlig å settes igang.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Time is ticking....ikke noe action her akkurat. Omtrent 16 timer siden vannet gikk. Har vonde rier/mase rier men langt mellom de. :( Syns di begynner å bli lenger og vondere da.
Hvis ikke noe skjer i løpet av kvelden / natta så skal jeg in imorgen tidlig å settes igang.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja da hadde jeg også blitt utålmodig! Hadde vannet gått tror jeg at jeg hadde følt at frøkna var rett rundt hjørnet..
Håper virkelig det tar seg opp i kveld så du slipper noe mer styr! :)

Her er litt sparking og nedpress de største milepælene å melde om, så du leder iallefall ;) lykke til!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Time is ticking....ikke noe action her akkurat. Omtrent 16 timer siden vannet gikk. Har vonde rier/mase rier men langt mellom de. :( Syns di begynner å bli lenger og vondere da.
Hvis ikke noe skjer i løpet av kvelden / natta så skal jeg in imorgen tidlig å settes igang.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Får håpe det skjer noe i natt. Bruk tiden på å slappe av og samle krefter. Lykke til :)
 
Time is ticking....ikke noe action her akkurat. Omtrent 16 timer siden vannet gikk. Har vonde rier/mase rier men langt mellom de. :( Syns di begynner å bli lenger og vondere da.
Hvis ikke noe skjer i løpet av kvelden / natta så skal jeg in imorgen tidlig å settes igang.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, da er det uansett ikke lenge til du får treffe den lille! Lykke til!
 
Ja, vi får se hvem som kommer først :) godt vi ikke er for utålmodige.

Jeg slipper helt klart helst å bli satt i gang, men om jeg må vente et par dager til skal det nok gå bra :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Samme her, ønsker ikke å bli satt i gang jeg heller. Vi får se hvem av oss som blir først! :)
 
Ja, da var det dag 1 på overtid :) still going strong ;)
Forrige ble født på dag 4 over, så vi får se om vi kan holde på tradisjonene!
Her blir det lek med tilreisende venner og litt oppussing i dag. Hva skjer med alle andre ?? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Overtid dag 3. Ingen forandring fra i går. Bare maserier i fleng. Begynner å tro at det aldri kommer til å bli fødsel, og ser frem til overtidskontroll neste uke. Lå og grein i dag tidlig og ønsket at det bare var å dra på sykehuset å be om keisersnitt, for nå er jeg for sliten til å føde :( Humøret er ikke helt på topp. Har heldigvis supersnill samboer som gjør alt han kan for å muntre meg opp. :)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Jeg var hos JM i dag. Fortsatt ingen tegn til modning. Jeg fikk time til overtidskontroll på sykehuset den andre januar. Vi får se om det skjer noe før den tid!
 
Jeg var hos JM i dag. Fortsatt ingen tegn til modning. Jeg fikk time til overtidskontroll på sykehuset den andre januar. Vi får se om det skjer noe før den tid!
Jeg hadde min "termin"kontroll når jeg var 39+1. Men har også overtidskontroll den 2. Januar.
Får se om noen av oss får gått på den kontrollen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Overtid dag 3. Ingen forandring fra i går. Bare maserier i fleng. Begynner å tro at det aldri kommer til å bli fødsel, og ser frem til overtidskontroll neste uke. Lå og grein i dag tidlig og ønsket at det bare var å dra på sykehuset å be om keisersnitt, for nå er jeg for sliten til å føde :( Humøret er ikke helt på topp. Har heldigvis supersnill samboer som gjør alt han kan for å muntre meg opp. :)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Hvordan går det? Fortsatt bare maseriser?
Godt at du har noen som har fornuft til å ta vare på deg når det stritter i mot i alle fall. Sånt betyr mye :)

Dag 2 på overtid er her. Ikke så mye som en maserie enda, men tenker at de kan jeg godt hoppe over og bare gå rett på de ekte ;)
 
Her er jeg også på dag 3, ikke noen tegn til fødsel her enda. Er egentlig veldig innstilt på januarbaby nå:)

♡ appen ♡
 
Jeg er i dårlig form! Helt utslitt :( mas, slim, stikninger og bekkenvondt, til og med kvalm! Hvorfor han ikke har funnet veien ut, er meg et under.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp