Termin nysgjerrighet

Ja, virker som det er mye uenighet rundt det.. Men én dag fra eller til har ikke noe å si nei :) Bare det ikke blir mange dager så, da blir jeg sikkert litt stressa :eek:
Ja, enig. Hadde diskutert det litt mer tror jeg, hvis jeg ble satt langt tilbake. Nå flyttet hun den kun fra 9. til 10.10., og jeg tror 10.er den datoen jeg har fått på flere terminkalkulatorer selv, så helt ok. Men i og med at jeg har født en mnd før termin to ganger før, så vil jeg jo helst ikke ha den flyttet mye senere - da anses jo barnet som enda mer prematurt enn det i virkeligheten er dersom det skulle skje igjen.
 
Ja, enig. Hadde diskutert det litt mer tror jeg, hvis jeg ble satt langt tilbake. Nå flyttet hun den kun fra 9. til 10.10., og jeg tror 10.er den datoen jeg har fått på flere terminkalkulatorer selv, så helt ok. Men i og med at jeg har født en mnd før termin to ganger før, så vil jeg jo helst ikke ha den flyttet mye senere - da anses jo barnet som enda mer prematurt enn det i virkeligheten er dersom det skulle skje igjen.
Ja, er jo mye sånt som spiller inn også! Tenker sånn jeg å, at jeg vil ikke at det skal regnes mer prematurt enn det er om jeg får tidlig, og er veldig redd for å må gå mer overtid enn det som er ansvarlig om jeg blir satt langt tilbake.. Så blir det snakk om veldig stor endring så blir det nok litt diskusjon om det ja.. Blir min første, så aner ikke om det er større sannsynlighet for å få tidlig, sent eller rundt termin.. Mye man tenker på kjenner jeg! :p
 
Etter mens utregning skulle jeg hatt termin 11.10, men etter TUL i uke 14 fikk jeg satt 10.10 som termin. Så ikke så mye forskjell.
 
Ja, er jo mye sånt som spiller inn også! Tenker sånn jeg å, at jeg vil ikke at det skal regnes mer prematurt enn det er om jeg får tidlig, og er veldig redd for å må gå mer overtid enn det som er ansvarlig om jeg blir satt langt tilbake.. Så blir det snakk om veldig stor endring så blir det nok litt diskusjon om det ja.. Blir min første, så aner ikke om det er større sannsynlighet for å få tidlig, sent eller rundt termin.. Mye man tenker på kjenner jeg! :p
Ja - tankespinn.... Og tror nok det er ganske vanlig med enda mer spinn ved IVF - da har man liksom vært en-slags-gravid i tankene sine enda lenger...
 
Mens termin og TUL 25.10. Nye legen min forholdt seg bare til termin fra TUL denne gangen.
Sist fikk jeg samme termin av legen, jm, TUL og OUL. Så vil ikke tro det blir store endringer på OUL denne gangen heller.
 
Siste mens 1. januar og inseminering 14. januar. Fikk termin 10.0 av klinikken. Fikk ny termin på OUL og ble flyttet fire dager frem med termin 6.10 :)
 
Menstermin 10.--12. i måneden ettersom hva jeg eller legen min har regnet med av sykluslengde, endret til 13. etter OUL :)
 
Åh bare halvannet døgn igjen til lik. Er så spent på å se lille!
 
Hei!
Bare nysgjerrig på hvordan terminene deres har forandret seg? :dummy1::dummy:
Når hadde du siste mens, hva var beregna termin og hva ble den nye? (Evt på tul eller oul)
:smiley-chores011
Ble satt en dag frem på tul i uke 7, og så tilbake den ene dagen på oul. Så nå er jeg på menstermin igjen. :p
 
Jeg ble flyttet en dag frem. Og som jordmor da, det er ikke så rart det stemmer ganske godt når en har regelmessig mens og kjenner både syklus tegn på el og temper.
 
Fikk ny termin 11. oktober nå. Stemmer godt med el :)
 
Jeg hadde mens-termin 20.oktober og på OUL fikk jeg by dato 24. oktober, som stemmer bedre med da jeg hadde eggløsning :)
 
Har foreløpig 18 oktober fra tul, så får se i neste uke om den står. Hadde siste mens 9 Jan. Så om de følger din blir vell ny 17 oktober. Ganske spot on da egentlig.
Mm:) veldig greit at den var på menstermin eller faktisk en dag frem:) gjorde ikke meg noe:)
 
Back
Topp