Termin nysgjerrighet

Chajo

Andre møte med forumet
Hei!
Bare nysgjerrig på hvordan terminene deres har forandret seg? :dummy1::dummy:
Når hadde du siste mens, hva var beregna termin og hva ble den nye? (Evt på tul eller oul)
:smiley-chores011
 
Jeg hadde siste mens 1 jan, men før 18 jan.
Husker fra forrige gang hvor betalte de var med det hjulet sitt å følge mensdsto, så jeg bare regnet 14 dager tilbake fra 18 jan og oppga 4 jan som siste mens..

Oul på torsdag som kommer, så får se om de endrer meg noe da
 
Hadde siste mens 31.12.18, men jeg har lang syklus, så termin ble satt til 17.10 på tul, skal på oul i dag, så får se hva de sier da:)
 
Hadde siste mens 6/1 , men ble satt tilbake på TUL pga lang syklus så termin var ca 19/10 på ultralyd nå så ble jeg flyttet til 14/10:) etter mens termin
 
Siste mens 20/12. Litt lang syklus, så termin ble 1. Okt. Har ikke blitt endret ved oul pga ivf.
 
Jeg ble flyttet en dag ift. menstermin, så vil tro jeg har en syklus som er rimelig "etter boka". Ble flyttet bare noen få dager med forrige også. Forskjellen er at sist ble jeg flyttet litt fram, og nå ble jeg flyttet en dag tilbake. :)
 
Jeg var helt off ifht menstermin, men det visste jeg pga når testene ble positive/mulig befruktning :) så jeg og legen satt en juksedato på menstermin. ble flyttet ytterligere 2 dager på OUL, men det samstemte egentlig med testene jeg tok :)
 
Siste mens 22. desember, menstermin 1. oktober. Denne ble også satt som endelig termin etter ultralyd i forbindelse med duotest på Riksen uke 12+6. Ble ikke forandret etter OUL.
 
Hadde siste mens 6/1 , men ble satt tilbake på TUL pga lang syklus så termin var ca 19/10 på ultralyd nå så ble jeg flyttet til 14/10:) etter mens termin

Har foreløpig 18 oktober fra tul, så får se i neste uke om den står. Hadde siste mens 9 Jan. Så om de følger din blir vell ny 17 oktober. Ganske spot on da egentlig.
 
Siste mens 15. desember, men har operert med 18. desember for å få den til å stemme med eggløsning. Så den riktige mensterminen var 24.9, eggløsningstermin 27.9, Riksen satte 28.9 på UL 12+3, mens OUL-termin ble til slutt 24.9 :p
 
Hadde siste mens 20/12 men eggløsning var 18/1, så litt usikker. Tul i uke 6+5 sa termin 14. oktober, tul i uke 13+3 sa termin 7. oktober. Har OUL på torsdag så tipper jeg havner en gang i mellom de to datoene :)
 
Blir heller ikke endret her pga ivf..
 
Har noen kompliserte datoer pga noen rare menstruasjoner og eggløsninger:hilarious: siste mens var 15.desember. Men hadde en småblødning som varte i ca 5 dager fra rundt 2.januar. Jeg trodde dette kanskje var festeblødning så tok test den 15 og 23 januar som var negativ. Legen sa at jeg mest sannsynlig hadde hoppet over en menstruasjon og jeg ventet på neste som aldri kom. Tok første positive test 15.februar jeg og da allerede var buksene begynt å bli små:hilarious: så alt i fra slutten av september til slutten av oktober er vel aktuelt som termin. Men legen har en miniultralyd-maskin på legekontoret og ut fra noen veldig ca-mål har vi satt 12.10 som termin foreløpig:happy:
 
Mens/IVF-termin har variert mellom 9. og 10.10., og på OUL i dag ble det 10.10. :)
 
Menstermin er 30.oktober, TUL viste 31, 28 og 29 :) jeg tror 28 eller 29 er det mest riktige ift eggløsning.
 
Ivf her, og OUL om 14 dager.. Spent på om termin blir flyttet!
 
Ivf her, og OUL om 14 dager.. Spent på om termin blir flyttet!
Hun flyttet min en dag i forhold til det jordmor på helsestasjonen skrev. Også IVF. Hun sa de flytter den fortsatt pga at utviklingen kan gå i ulikt tempo selv om man vet når befruktningen skjedde. Jeg tror de lærde strides om det der med å flytte terminen ved IVF. Men jeg bryr meg ikke så lenge det kun var snakk om en dag :)
 
Hun flyttet min en dag i forhold til det jordmor på helsestasjonen skrev. Også IVF. Hun sa de flytter den fortsatt pga at utviklingen kan gå i ulikt tempo selv om man vet når befruktningen skjedde. Jeg tror de lærde strides om det der med å flytte terminen ved IVF. Men jeg bryr meg ikke så lenge det kun var snakk om en dag :)
Ja, virker som det er mye uenighet rundt det.. Men én dag fra eller til har ikke noe å si nei :) Bare det ikke blir mange dager så, da blir jeg sikkert litt stressa :eek:
 
Back
Topp