Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde siste mens 6/1 , men ble satt tilbake på TUL pga lang syklus så termin var ca 19/10 på ultralyd nå så ble jeg flyttet til 14/10etter mens termin

siste mens var 15.desember. Men hadde en småblødning som varte i ca 5 dager fra rundt 2.januar. Jeg trodde dette kanskje var festeblødning så tok test den 15 og 23 januar som var negativ. Legen sa at jeg mest sannsynlig hadde hoppet over en menstruasjon og jeg ventet på neste som aldri kom. Tok første positive test 15.februar jeg og da allerede var buksene begynt å bli små
så alt i fra slutten av september til slutten av oktober er vel aktuelt som termin. Men legen har en miniultralyd-maskin på legekontoret og ut fra noen veldig ca-mål har vi satt 12.10 som termin foreløpig
Hun flyttet min en dag i forhold til det jordmor på helsestasjonen skrev. Også IVF. Hun sa de flytter den fortsatt pga at utviklingen kan gå i ulikt tempo selv om man vet når befruktningen skjedde. Jeg tror de lærde strides om det der med å flytte terminen ved IVF. Men jeg bryr meg ikke så lenge det kun var snakk om en dagIvf her, og OUL om 14 dager.. Spent på om termin blir flyttet!
Ja, virker som det er mye uenighet rundt det.. Men én dag fra eller til har ikke noe å si neiHun flyttet min en dag i forhold til det jordmor på helsestasjonen skrev. Også IVF. Hun sa de flytter den fortsatt pga at utviklingen kan gå i ulikt tempo selv om man vet når befruktningen skjedde. Jeg tror de lærde strides om det der med å flytte terminen ved IVF. Men jeg bryr meg ikke så lenge det kun var snakk om en dag![]()