Termin november

Jeg er ikke helt kjent med denne appen...[emoji1] hvordan kan jeg finne den gruppa? Har selv termin 22.11[emoji7]
Skjønner :smug: du er inne på november gruppa, du har bare laget en ny tråd. Trykk på november 2017 så skal alle tråder komme Opp! :smug: vet du hva du får ? :p

Noen som har termin denne mnd ?
Hvis du ser på terminlista så er vi nesten 100 stykker her. [emoji6] Ikke alle som er like aktive, riktig nok, men vi er da en ganske bra gjeng. Det er naturlig nok litt stille her om dagen siden mange enten nettopp har født, føder as we speak, eller har blitt koko av ventingen. [emoji23] Velkommen skal du være!

Velkommen inn til oss.
Termin 2.november hær men jenta kom en dag før. Så i morra e prinsessa mi 2uka gammel [emoji6]

Hvis du ser på terminlista så er vi nesten 100 stykker her. [emoji6] Ikke alle som er like aktive, riktig nok, men vi er da en ganske bra gjeng. Det er naturlig nok litt stille her om dagen siden mange enten nettopp har født, føder as we speak, eller har blitt koko av ventingen. [emoji23] Velkommen skal du være!

Tusentakk[emoji173]️ hyggelige dere e [emoji4]

Velkomen til oss :-) Så Kjekt at me no har blitt så mange i denne termingruppa :-)
Eg har termin 20.11. Håpar han kjem snart, merkar egg begynnar å bli utålmodig no, sjølv om det fremdeles er nokre dagar til termin!

Back
Topp