Bkno8758682
Andre møte med forumet
Noen som har termin denne mnd ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere i November gruppen som har termin ja ?Noen som har termin denne mnd ?
Flere i November gruppen som har termin ja ?
SkjønnerJeg er ikke helt kjent med denne appen...[emoji1] hvordan kan jeg finne den gruppa? Har selv termin 22.11[emoji7]
du er inne på november gruppa, du har bare laget en ny tråd. Trykk på november 2017 så skal alle tråder komme Opp!
vet du hva du får ? Skjønnerdu er inne på november gruppa, du har bare laget en ny tråd. Trykk på november 2017 så skal alle tråder komme Opp!
vet du hva du får ?
![]()
Det går fintÅjaa, beklager [emoji1][emoji1362]
Jeg får en gutt [emoji7]
Du da? [emoji257]
jente her, sniker egentlig bare i November gruppen, har termin 9.desember. Lykke til 
Det går fintjente her, sniker egentlig bare i November gruppen, har termin 9.desember. Lykke til
![]()
Takk! Det er jenteÅå masse lykke til [emoji76]
Vet du om det blir gutt eller jente ?[emoji76]

Jeg har også termin 22.11 [emoji4]. Venter jente.
Hvis du ser på terminlista så er vi nesten 100 stykker her. [emoji6] Ikke alle som er like aktive, riktig nok, men vi er da en ganske bra gjeng. Det er naturlig nok litt stille her om dagen siden mange enten nettopp har født, føder as we speak, eller har blitt koko av ventingen. [emoji23] Velkommen skal du være!Noen som har termin denne mnd ?
Hvis du ser på terminlista så er vi nesten 100 stykker her. [emoji6] Ikke alle som er like aktive, riktig nok, men vi er da en ganske bra gjeng. Det er naturlig nok litt stille her om dagen siden mange enten nettopp har født, føder as we speak, eller har blitt koko av ventingen. [emoji23] Velkommen skal du være!
Velkommen inn til oss.
Termin 2.november hær men jenta kom en dag før. Så i morra e prinsessa mi 2uka gammel [emoji6]