Termin liste for des 2010

hei jeg har den 9 des :)

Tuusen takk[:D] Satser på å komme litt mer inn i dette etterhvert..hehe![:D] Så gøy med så mange andre som skal ha i desember..Blir jo verdens beste julegave[:D]

ORIGINAL: Annasverden

Tuusen takk[:D] Satser på å komme litt mer inn i dette etterhvert..hehe![:D] Så gøy med så mange andre som skal ha i desember..Blir jo verdens beste julegave[:D]

Hehe, tok sin tid før jeg skjønte det her og :D Men fant ut at jeg var gravid forrige søndag, og mandagen meldte jeg meg inn her, så nå kan jeg "det meste" etter en uke, så det finnes håp :D Hihi.

Satt AKKURAT og tenkte på det, tenk så fin julegave vi alle får :D

Da satser jeg på at jeg er ekspert innen uka er omme..hehe[:D][:D]
Nå har jeg klart å ordne meg lilypie hvertfall..hehe[8D]

Ja, det blir et spennende år dette[;)]

foreløpig 8 desember[:D]

16. desember [:D]

Oj! Det er jo desember lister overalt! Lurer på hvordan i all verden jeg skal skjønne alt dette og få noen som helst slags oversikt! Ønsker veldig å komme på desember termin listen, da, hvis det er mulig. Har foreløpig termin den 9. desember. Hadde vært koselig å bli "kjent" med dere her inne. Har flere venninner som er på "treff" med sine "babyverden" venner. [:D]

ORIGINAL: Lykke Lie

Oj! Det er jo desember lister overalt! Lurer på hvordan i all verden jeg skal skjønne alt dette og få noen som helst slags oversikt! Ønsker veldig å komme på desember termin listen, da, hvis det er mulig. Har foreløpig termin den 9. desember. Hadde vært koselig å bli "kjent" med dere her inne. Har flere venninner som er på "treff" med sine "babyverden" venner. [:D]

Hehe! Det er denne som gjelder --> http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18744535&mpage=1&key=�

Denne, som du skriver på nå, er en "gammel" som ikke lengre blir oppdatert. Har lagt deg inn i den nye

Jeg har termin 2 desember ut i fra mens termin!

ORIGINAL: *prøver*

DESEMBERJENTENES TERMIN [:D]

DESEMBER

1.
^Elle^
lilleknøttene
snoopy81
englefjes3
2.
bebip

3.
Siljemor88
Simona

4.
Liltlajento88

5.

6.
Theresie

7.

8.
annibananni

9.

10.

11.
*prøver*

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.[/center
]

3 desember

ORIGINAL: idaOGodin

3 desember

Har skrevet deg i den nye terminlista, denne er gammel, men enda ikke fjernet :)

ca 12 desember[:)]

Back
Topp