Termin liste for des 2010

10 des her hvis noen kan legge meg til der

ORIGINAL: Bare Sissi

10 des her hvis noen kan legge meg til der

Jeg la deg inn på "min lille oppdatering", men er vel hun *prøver* som står for det, men hun er sikkert på ferie :)

Termin 12. desember foreløpig[:)]

vet ikke om det stemmer helt da,men utifra egen utregning er det 7 desember :)

Etter å ha mottatt *prøver*s triste beskjed, lurer jeg på om jeg kan overta terminliste-oppdateringer? Jeg er tilgjengelig på nettet hver dag, og har mulighet til å oppdatere denne. Men hvordan gjør jeg det med sånn TOPP-tråd og greier? Er det noe jeg kan "overta"?

ORIGINAL: Mamii 25

Etter å ha mottatt *prøver*s triste beskjed, lurer jeg på om jeg kan overta terminliste-oppdateringer? Jeg er tilgjengelig på nettet hver dag, og har mulighet til å oppdatere denne. Men hvordan gjør jeg det med sånn TOPP-tråd og greier? Er det noe jeg kan "overta"?

Bare send pm til Prikken, med link til denne som hun kan slette, så lager du en ny en som hun kan legge på topp [:)]

ORIGINAL: *prøver*

DESEMBERJENTENES TERMIN [:D]

DESEMBER

1.
^Elle^
lilleknøttene
snoopy81
englefjes3
2.
bebip

3.
Siljemor88
Simona

4.

5.

6.
Theresie

7.

8.
annibananni

9.

10.

11.
*prøver*

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.[/center]

hvordan får mann til og lage sånn her da

ORIGINAL: Mamii 25

helt greit for meg [:D] jeg skjønner ikke bæra hehe litt for fersk inne her skjønner jeg...

Så flott at du tar det videre da :)
Hvis du ikke får til å fikse, så bare lag en ny så starter vi forfra :)

12 Desember :)

Jeg legger termindatoene deres inn i den nye terminlista, da denne ikke lengre er i bruk, fordi *prøver* skal forlate oss :/
Men venter på "godkjennelse" av Prikken (admin)

DESEMBER

1.
^Elle^
lilleknøttene
snoopy81
englefjes3
2.
bebip

3.
Siljemor88
Simona

4.

5.

6.
Theresie

7.

8.
annibananni

9.
Girl85

10.

11.
*prøver*

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.[/center]

ORIGINAL: Girl85

DESEMBER

1.
^Elle^
lilleknøttene
snoopy81
englefjes3
2.
bebip

3.
Siljemor88
Simona

4.

5.

6.
Theresie

7.

8.
annibananni

9.
Girl85

10.

11.
*prøver*

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.[/center]

?

Hei[:)] Jeg har termin 12 desember.. Men har ikke vært her inne før.. Vet ikke helt om jeg gjør rett nå heller...[:D][:D]

Så hvis noen her kunne hjulpet meg å lagt meg til terminlisten ville jeg blitt veeldig glad[;)]

ORIGINAL: Annasverden

Hei[:)] Jeg har termin 12 desember.. Men har ikke vært her inne før.. Vet ikke helt om jeg gjør rett nå heller...[:D][:D]

Så hvis noen her kunne hjulpet meg å lagt meg til terminlisten ville jeg blitt veeldig glad[;)]

Gratulerer så mye!! :)

Jeg har ansvaret for den nye terminlista, denne blir ikke oppdatert lengre, men jeg legger deg inn i den nye jeg :D Velkommen!! :D

Back
Topp