Termin-kaos...

Helene...

Forumet er livet
Heisann!

Har ikke vært her inne så mye i det siste, for jeg har vært så sjuk i det siste. Har ikke skjønt noen ting av at kvalmen kom så sent, men i går fikk jeg da svaret... Var hos jordmor, og ho klarte ikke og finne hjertelyden, og syntes magen min var så liten... Jeg ble sendt rett på sykehuset for å sjekke om alt var i orden. Gjett om jeg ble redd... [:(] Men heldigvis var det en liten en inni der, med to amer, bein og et lite dunkende hjerte! [:)] Men plutselig er jeg nok ikke 16 uker på vei lenger, men et sted mellom 10 og 13... [8|] Stor forskjell det! Hjernen min har litt problemer med å akseptere det her merker jeg, får det liksom ikke helt til å "gå opp"... Men snakka med jordmora mi nå, og kom fram til at en liten blødning i førsten av juli var det vi skulle ta utgangspunkt i, så da er jeg vel ca 12 uker på vei. Får bare prøve å omstille meg, plutselig hører jeg vel egentlig til i april-klubben.. [:(] [;)]

Takk for at du gadd å lese, godt å ha et sted man kan få ned tankene sine! [:)]

Hei!

Stakkars deg! Det måtte komme som et sjokk ja! Men det viktige er at bebisen har det bra[:)] Godt å høre! Så får du ha lykke til med svangerskapet! Du må gjerne være her inne på marsforumet også:) Du hører til her nå!

Mange klemmer!

ORIGINAL: Nesing

Vil jo gjerne ha deg her inne selv om du kanskje formelt sett tilhører aprilforumet! Du er i hvert fall mer enn velkommen her! Klart du fikk det et lite/stort sjokk over den nyheten, men babyen hadde det bra og det teller tross alt mest.

Lykke til fremover! [:)][;)]

Helt enig![;)]

ORIGINAL: Camilla_21

Hei!

Stakkars deg! Det måtte komme som et sjokk ja! Men det viktige er at bebisen har det bra[:)] Godt å høre! Så får du ha lykke til med svangerskapet! Du må gjerne være her inne på marsforumet også:) Du hører til her nå!

Mange klemmer!

Helt enig..[:)] Du er jo en av oss du..[:D]

Oj, sjokk da! Men bra at det stod bra til ihvertfall! Tida går fort nok uansett den! Kos deg masse og gled deg til april!

Hei.

Vet hvordan du har det!! 

Jeg var sikker på at jeg hadde termin 21 januar (etter mens) , men da jeg hadde vært på ul ble jeg flyttet 3 uker bakover, altså til 12 Februar! Syns det var kjempemye i begynnelsen, men det går fint nå. Var litt av ett sjokk da jeg var på ul. Hadde forberedt meg på at jeg gjerne kunne bli flyttet noen dager sånn som mange blir, men 3 uker....
Du får ha lykke til veidere [:D]

Stakkar deg, hørtes ut som en skummel opplevelse! Men det endte jo godt, viktigste er jo at alt stod bra til med babyen!

Hei, stakkars deg..
Vet at alle håper å få terminen flyttet litt frem på ul, så det må være skuffende når det ikke blir slik..
Men det som er greit å vite er at ingen vet når den lille velger å komme, så du skal ikke være så sikker om du hører i mars- eller april klubben[;)]

ORIGINAL: Ju9ta

Hei!

Mange klemmer!

Helt enig..[:)] Du er jo en av oss du..[:D]

signerer denne!, lykke til fremover

Hei!

Mange klemmer!

signerer [:)]

uff da,det må være litt av et sjokk ja...men det er uansett bra at det står bra til med den lille da..trist t du måtte forlate oss[8|]lykke til videre

Takk for alle flotte svar og støtte! [:)] Blir glad når jeg leser her! Går litt greiere i dag, har liksom klart og skyve det litt unna. Også har jeg ikke vært så dårlig dem siste dagene. Så deilig! [:)]

Flott at jeg får lov til å bli her litt da! Føler liksom at jeg hører til her nå, så blir nok her en del hvis ingen har noe i mot det! [;)]

Stor klem! [:D]

klart ingen har imot det!
du er jo en av gjengen uansett [:)]

Back
Topp