Heisann!
Har ikke vært her inne så mye i det siste, for jeg har vært så sjuk i det siste. Har ikke skjønt noen ting av at kvalmen kom så sent, men i går fikk jeg da svaret... Var hos jordmor, og ho klarte ikke og finne hjertelyden, og syntes magen min var så liten... Jeg ble sendt rett på sykehuset for å sjekke om alt var i orden. Gjett om jeg ble redd... [:(] Men heldigvis var det en liten en inni der, med to amer, bein og et lite dunkende hjerte! [:)]
Men plutselig er jeg nok ikke 16 uker på vei lenger, men et sted mellom 10 og 13... [8|] Stor forskjell det! Hjernen min har litt problemer med å akseptere det her merker jeg, får det liksom ikke helt til å "gå opp"... Men snakka med jordmora mi nå, og kom fram til at en liten blødning i førsten av juli var det vi skulle ta utgangspunkt i, så da er jeg vel ca 12 uker på vei. Får bare prøve å omstille meg, plutselig hører jeg vel egentlig til i april-klubben.. [:(] [;)]
Takk for at du gadd å lese, godt å ha et sted man kan få ned tankene sine! [:)]
Har ikke vært her inne så mye i det siste, for jeg har vært så sjuk i det siste. Har ikke skjønt noen ting av at kvalmen kom så sent, men i går fikk jeg da svaret... Var hos jordmor, og ho klarte ikke og finne hjertelyden, og syntes magen min var så liten... Jeg ble sendt rett på sykehuset for å sjekke om alt var i orden. Gjett om jeg ble redd... [:(] Men heldigvis var det en liten en inni der, med to amer, bein og et lite dunkende hjerte! [:)]
Men plutselig er jeg nok ikke 16 uker på vei lenger, men et sted mellom 10 og 13... [8|] Stor forskjell det! Hjernen min har litt problemer med å akseptere det her merker jeg, får det liksom ikke helt til å "gå opp"... Men snakka med jordmora mi nå, og kom fram til at en liten blødning i førsten av juli var det vi skulle ta utgangspunkt i, så da er jeg vel ca 12 uker på vei. Får bare prøve å omstille meg, plutselig hører jeg vel egentlig til i april-klubben.. [:(] [;)]Takk for at du gadd å lese, godt å ha et sted man kan få ned tankene sine! [:)]