Takk for en hyggelig kveld på torsdag Håper det ikke blir så lenge til neste gang?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om det er noen her som ikke er på FB. Jeg foreslår ny dato; 2.des?
Kanskje vi får feire at du er ferdig med eksamen 19des da? Virker som det er endel på facebook som kan 2.des så ser ut som det blir et treff da også
Hehe... Ikke sant Når på dagen den 2. er det snakk om?
Kl 16.00 på Fridays på jernbanetorget
Å ja, nei da kan jeg ikke da heller Prøve igjen neste gang
Ja, vi får håpe på det. Kanskje sette av den 19.desember da . Haha. Så får vi håpe at hvis jeg lager masse avtaler i desember at hun holder seg inne i magen til januar
Hehe... Er vel kanskje da hun bestemmer seg for å komme
Jeg har ikke fått somla meg inn på fb-gruppa... Mulig jeg får til å slenge meg med kl. fire på tirsdag!
Må bare finne ut om håndtverker'n kommer hjem til oss i morgen ettermiddag eller ikke - han skal ringe meg og avtale tidspunkt i.l.a. dagen, så jeg varsler når jeg vet det!er du med?
Da viste det seg at håndtverker'n kunne komme i morra etter jobb, ellers ville det ha blitt om noen dager. Vi har trøbbel med balkongdøra som vi må få fiksa så fort som mulig, så jeg måtte slå til og da får jeg ikke med meg treffet nå, dessverre. Kos dere!er du med?
Da viste det seg at håndtverker'n kunne komme i morra etter jobb, ellers ville det ha blitt om noen dager. Vi har trøbbel med balkongdøra som vi må få fiksa så fort som mulig, så jeg måtte slå til og da får jeg ikke med meg treffet nå, dessverre. Kos dere!
Da har jeg sendt pm til Lizzy, så er forhåpentligvis med i fb-gruppa snart.Lykke til med å få balkongdøren fikset. Vi treffes sikkert en annen dag. Du får si i fra når du vil komme inn på Facebookgruppen så legger vi deg til vet du
Da har jeg sendt pm til Lizzy, så er forhåpentligvis med i fb-gruppa snart.
Hehe, i det jeg sendte deg pm, fikk jeg svar fra Lizzy om at hun har lagt meg til. Så da er alt i skjønneste orden!Eller du kan sende det til meg så kan jeg legge deg til