termin i Januar, bor i oslo?

Takk for en hyggelig kveld på torsdag:) Håper det ikke blir så lenge til neste gang? :D
 
Takk selv, veldig koselig! Ja vi burde få til et til treff i desember, før disse desemberdamene begynner å få bebisene sine :D
 
Vet ikke om det er noen her som ikke er på FB. Jeg foreslår ny dato; 2.des?
 
Vet ikke om det er noen her som ikke er på FB. Jeg foreslår ny dato; 2.des?

Jeg har ikke kommet meg inn på gruppa på FB, enda... Venter litt til ;) :)

Frem tom 18. desember blir jeg opptatt med å lese til eksamener. Så får nok ikke vært med før den tid, kanskje. Burde vel unne meg en liten kveld eller lunsj en dag :p

Uansett, den 2. des har jeg allerede 2 avtaler så det tror ikke jeg orker noe mer den dagen :(
 
Kanskje vi får feire at du er ferdig med eksamen 19des da?;) Virker som det er endel på facebook som kan 2.des så ser ut som det blir et treff da også:)
 
Ja, vi får håpe på det. Kanskje sette av den 19.desember da . Haha. Så får vi håpe at hvis jeg lager masse avtaler i desember at hun holder seg inne i magen til januar ;)

Hehe... Er vel kanskje da hun bestemmer seg for å komme :p :D
 
Da viste det seg at håndtverker'n kunne komme i morra etter jobb, ellers ville det ha blitt om noen dager. Vi har trøbbel med balkongdøra som vi må få fiksa så fort som mulig, så jeg måtte slå til og da får jeg ikke med meg treffet nå, dessverre. Kos dere!
 
Da viste det seg at håndtverker'n kunne komme i morra etter jobb, ellers ville det ha blitt om noen dager. Vi har trøbbel med balkongdøra som vi må få fiksa så fort som mulig, så jeg måtte slå til og da får jeg ikke med meg treffet nå, dessverre. Kos dere!

Lykke til med å få balkongdøren fikset. Vi treffes sikkert en annen dag. Du får si i fra når du vil komme inn på Facebookgruppen så legger vi deg til vet du ☺️
 
Back
Topp