termin i Januar, bor i oslo?

maritab

Første møte med forumet
hei…

ny i forumet og ny i foreldrerollen. har termin 3. januar, og lurer på om det er noen der ute fra 25 og opp som har termin i jan og bor i oslo?

Er fra Oslo ☺venter nr 1. Termin 7. Januar

hei…

ny i forumet og ny i foreldrerollen. har termin 3. januar, og lurer på om det er noen der ute fra 25 og opp som har termin i jan og bor i oslo?
Jeg er 28, termin 16.januar, bor midt i Oslo så kan komme meg hvor som helst :P

Smetter inn fra februarforummet ;) jeg er 27, har termin med førstemann 11.feb og bor på grensen mellom bærum/oslo. Få i februarforummet fra her hvor jeg bor, så hadde vært hyggelig å bli kjent med dere om dere bor i nærheten :)

Jeg har akkurat fylt 24 så jeg er vell for ung:p Uansett; bor I Oslo og venter nr.1 :)

Alder kan være ett fett :-) er alle her fra vestkanten? Jeg bor sør-øst i Oslo :-) men man har jo kollektivtrafikk da :-P

Det må vi prøve å få til! Fler fra Oslo som er interesserte?

Har også termin 3 jan, men jeg er jo litt gæmlis. 36 jeg...

Jeg bor utenfor Oslo jeg også, men er opprinnelig fra Oslo og venter nr 2, 4. Januar. 32 år...

Vi er jo ikke så veldig mange som bor i Oslo, så det er jo bare hyggelig om de som bor i nærheten av Oslo av Oslo har lyst til å Ta turen inn :-)

Hei på dere.. Jeg har egentlig termin 27.desember, men man vet jo aldri kan jo komme i januar :) Jeg er 27 år og er fra Oslo.

Back
Topp