Hellepelle
Bli kjent med forumet
Etter ca 9 mnd aktiv prøving med både Letrozol og Ovitrelle x mange så satt endelig spiren og vi venter en liten bønne i desember selv er vi over oss av lykke, og gleder oss ekstremt til å møte den lille, men gleden får en bismak når folk spør om når termin er og jeg forteller at den er satt til 21.desember. Stakkars unge, snakk om dårlig planlegging, blir sikkert født på julaften den da, kommer til å henge etter på skolen for tenk det, den blir jo i verste fall nesten et helt år yngre enn de eldste klassekameratene. Og sånn holder folk altså på, og jeg blir lei meg - for jeg ønsker da ikke noe vondt for den svært så etterlengtede bønna vår! Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men jeg tenker mye på dette. I begynnelsen håpet jeg at babyen skulle komme litt før tiden slik at noen rutiner kanskje kunne lages før julefeiringa og jeg håpet at jeg skulle få ha en liten baby hos meg som den koseligste julefeiringa noen gang. Nå begynner jeg nesten å be en stille bønn om å gå over til nyåret slik at babyen heller blir født helt først på januar, selv med de vondtene jeg har og har hatt gjennom hele graviditeten (ekstrem sv.skapskvalme og bekkenløsning som har medført krykker siden uke 16). Uff, jeg trengte å lufte litt, for det er rart hva folk sier faktisk betyr når en har tid til å la det kverne rundt i hodet er det noen andre med termin sent på året som har gjort seg noen tanker, eventuelt har noen gode råd for hvordan takle kommentarer fra folk?