Termin i dag

Dalsfrua

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Men fortsatt både tjukk og brei :p

Innstiller meg mentalt på at jeg vil gå på overtid til tross for 2 cm åpning, moden, at slimproppen gikk skikkelig i går og vonde maserier de siste 3 ukene!

Har overtidskontroll allerede på mandag da det er sprik mellom menstermin og ultermin.
Håper han finner ut at han kan komme ut før den tid ;)

Men fortsatt både tjukk og brei :p

Innstiller meg mentalt på at jeg vil gå på overtid til tross for 2 cm åpning, moden, at slimproppen gikk skikkelig i går og vonde maserier de siste 3 ukene!

Har overtidskontroll allerede på mandag da det er sprik mellom menstermin og ultermin.
Håper han finner ut at han kan komme ut før den tid ;)

Føler med deg. Har det helt likt og har selv termin i dag. Ble satt opp til overtidskontroll fredag 27 .. Men håper han for guds skyld kommer før det. :p
Er så lei at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg :(

Vi får satse på at de kommer ut av seg selv innen kort tid ;)
Blir litt stressa over at han vokser seg veldig stor der inne :p hehe
Jeg er 41+2 idag og var på overtidskontroll idag. Lille ble estimert til 8% under gjennomsnittet, ca 3400g. Så heldigvis er det ikke sagt at de blir så store selvom vi går over :) En liten trøst i hele overtids-styrer :p

Jeg er 41+2 idag og var på overtidskontroll idag. Lille ble estimert til 8% under gjennomsnittet, ca 3400g. Så heldigvis er det ikke sagt at de blir så store selvom vi går over :) En liten trøst i hele overtids-styrer :p
En liten trøst ja, helt klart :)
Men min nr 2 var 4 kg akkurat, og det føles bare som om han er stor :p
Men så klart, kan hende han ikke er mer enn 4 kg :)

Back
Topp