termin ca 5 mars. =)

clazica

Betatt av forumet
Hei jenter.
Jeg er ei jente på 29 år fra Oslo og er gravid med mitt 2 barn.
Termin er antatt å være ca 5 mars, det vil si jeg er 9+1 på vei.

Meeeen, er en ting. Da jeg var gravid sist så var jeg veldig kvalm de 3 første mnd og 3 siste mnd av svangerkapet. Denne gangen finnes jeg ikke kvalm. Noen som vet om det er normalt? Føler meg liksom ikke gravid.. :O :p

Heisann og velkommen :)
Jeg skal ikke si så mye om hva som rr normalt og ikke, da dette blir min første. Men etter hva jeg har fått med meg så er det ikke noe mindre vanlig enn mye plager.

Føler det på akkurat sammen måte, men får vel bare stole på at det er noe der inne vel:)
Antatt termin 3. Mars.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hei jenter.
Jeg er ei jente på 29 år fra Oslo og er gravid med mitt 2 barn.
Termin er antatt å være ca 5 mars, det vil si jeg er 9+1 på vei.

Meeeen, er en ting. Da jeg var gravid sist så var jeg veldig kvalm de 3 første mnd og 3 siste mnd av svangerkapet. Denne gangen finnes jeg ikke kvalm. Noen som vet om det er normalt? Føler meg liksom ikke gravid.. :O :p

Hei og velkommen :)
Jeg er 30år og bor i Oslo og venter og mitt andre barn :)
Antatt termin er foreløpig 19.mars.
Jeg var bittelitt kvalm forrige gang og veldig var på lukt..og selvfølgelig trøtt og sliten.. Ellers lite plaget.
Denne gangen er det kun trøtt og sliten, og ekstremt ømme pupper..

Gratulerer så masse! :D

Jeg var mer uggen sist gang, men skikkelig kvalm denne gangen, så det er tydelig at svangerskap kan være forskjellig.
Kanskje det er av motsatt kjønn da vettu ;)

Gratulerer og velkommen :) Jeg venter min første og føler det på sammme måten. Føler meg ikke gravid. Virker som det et mange her som har det slik og andre som har alle symptomer. Virker som begge deler er like normalt.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer:) Med førstemann var jeg konstant kvalm fra uke 4 til han kom ut. Med frøkna var jeg kvalm de 3-4 første mnd. Denne gangen har jeg bare vært kvalm noen få dager og det er mest på natta, utenom kvalmen har jeg få symptomer i fht de to andre gangene, føler meg lite gravid.

Hei, jeg er gravid for første gang, og kjenner absolutt ingen kvalme. Har hatt ekstremt ømme bryst, men det har roet seg litt det også nå. Ellers kan jeg bli veldig trøtt og sliten. Kjenner noe murringer i magen, ligner litt på mens, men kan også ha sammenheng med oppblåst mage. Det var godt å få ultralyd for litt over en uke siden - for å få bekreftet at det var liv i magen, for ellers merker jeg ikke mye til graviditeten.

Back
Topp