termin 7. mars

bips

Flørter med forumet
[:D] har termin 7. mars. er idag vell 5 uker og to dager på vei. er det noen der ute som har termin tett ved eller samme dag[hr]?[;)]

[:)]Jeg har beregnet på den kalkulatoren på nettet at jeg har termin den 3 mars :)

Hei :-)

Har akkurat logget meg inn her så vet ikke om jeg gjør riktig . Ville bare si at jeg har termin 12 mars og er helt i lykkerus [:)] Fra før har jeg en sønn på 5 og ett halvt år . Har ikke fortalt den gode nyheten til andre enn samboeren min enda ..

Klem fra Linda

Gratulerer alle sammen, og velkommen til dere som er nye[:D]

Håper dere alle får beholde de små og se dem vokse opp. [:D]
Alle barn skulle leve lenger enn sine foreldre![:)]

[:D]Gratulerer da,så spennende :D Her hos oss vet alle det,er ingen vi ikke har fortalt det til nå,hehe.

hehe. dette e ganske spennende.[:D][:D] så arti at det var flere som har småfisk i vente.[:)] er det noen som har fått morgenkvalme allerede? eller andre symtomer?

Har flere symptomer...fått svæære ømme bryster :p samboeren synes det er artig,men litt synd at han ikke kan ta på :p hehe...

Har ikke noen spesiell kvalme på mårran jeg,er mer sånn generelt kvalm,til alle mulige tider på døgnet.
Også har jeg litt sånn stikkinger her og der..Søstra mi,som har ei jente,sa at det var fordi livmora vokser,spennende :D

Hei på dere!![:D]

Er ny her jeg..
har Termin 1.mars!! Gleder meg kjempe masse.. har forresten en sønn født 2002..

Er litt grønn på disse sidene ennå.. mye å sette seg inn i...

hvordan får dere de Lilypiene egentlig.. har funnet siden men jeg får ikke lastet de ned!!

hei og velkommen hit. du trykker på en av de som en annen har her. lager din egen. kopierer den midterste koden og limer den inn på din profil. under signatur. prøv deg frem. Tok litt tid før jeg fikk det til og

Hei hei!

Har termin 11. mars[:D]
Gleder meg kjempemye. Håper svangerskapet går bra..
Lykke til alle sammen[;)]

oki.. da prøver jeg..[8D]

Fin ticker det der, Trille 82[:D]

Hjelp meg!!! får ikke til..

Hahahaha!!!! JAAaAAAAAA!! eg klare det sjøl!!!!!!!!!!!!
Litt stolt!!!![:)]

Er heilt ny her,håper at jeg gjør riktig.Har termin 11 mars.har foreløpig ingen plager uten om ømme bryster.Har ei jente på 8 år og ei på 5 år.Gleder meg veldig mye til å få en til.

Hei!
Jeg er også ny her. Har termin 14. mars. Skal bli morsomt å prate med noen som også har termin i mars. Første gang jeg er gravid og det føles helt uvirkelig. Men to positive tester sier det er slik. Tror jeg må til legen for virkelig å få bekrefte det. Uansett: Jippijippijippi!

Back
Topp