termin 7. mars

heisann ut ifra kalkulatoren har jeg termin 9 mars!!! men skal ikke på legen før den 11/8 så da får jeg vel en termin å forholde meg til!! gratulere så mye

legen gav meg samme termin som jeg rekna ut på kalkulatoren her på sia [;)]

får kansje ny termin nå i midten av August når vi skal på UL ;)

-gleglegleder meg!![:D]

God morgen Bips!
Hvis testen min viser positivt om en uke, så har jeg termin 8mars![:D]
Får krysse fingrene! [;)]
Klem AJ

Lykke til med testigen idag Trine82! [;)]
Klem AJ

hei! har termin 18 mars!!![:D]

Har ikke før 27 mars jeg da... men gøy at det er mange i mars da [:D] Gratulerer til dere alle!!

HEI BAST.

VELKOMMEN HIT OG GRATULERER![:D]

DET KAN VÆRE GANSKE FORVIRRENDE OG USIKKERT MED TERMINEN MEN BEBISEN KOMMER MEST SANSYLIG IKKE PÅ EKSAKT DAG. [;)]

SJØL HADDE Æ FØRSTE DAG I SIST MENS 29. MAI OG ETTER BABYVERDEN OG LEGENS BEREGNINGER HAR JEG TERMIN 7.MARS. SKAL TIL JORMOR I UKE 16, KANSKJE ULTRALYD DA. OG DA BLIR DET KANSKJE EN NY TERMINDATO. ETTERSOM HUN SER BEBISEN STØRRELSE....
PÅ EN ANNEN NETTSIDE HAR JEG TERMIN 5. MARS. [&:]
... MEN ETTER MINE BEREGNINGER HAR DU KANSKJE TERMIN 5.MARS[8D]

Jeg er feit fra før..
Ble lettere å spise endamer sundt når jeg plutselig fikk ansvar for helsa til en liten tass også, men gikk bare ned 5 kilo de tre første månedene.. lå stabilt på den vekta en stund før det ser ut til å gå oppover igjen, nå.. håper på å klare å holde meg under 100kilosgrensa fram til fødselen, men det ser svart ut.. - jeg er ikke så lang, så jeg ligger omtrent 35-40kilo over det som er "normalvekt" for meg..

Rådet jeg fikk av legen var relativt enkelt: Spis ofte og lite, og det gjør ikke noe om du går ned i vekt litt, bare du får i deg det du trenger av vitaminer og sånn..[:)]

Bare ta kontakt viss du ønsker å prate mer, skriv en PM til meg
(trykk på snakkebobla under navnet mitt, litt lenger nede, -der, ja)
eller kontakt meg på messenger.. (adressa mi skal komme opp hvis du klikker på navnet mitt)
[;)]
Lykke til, ønsker deg et FLOTT svangerskap!
Jeg tror du kommer til å bli mer og mer stolt av magen din framover, selv om den var stor fra før.. det er i allefall MIN erfaring[:)]

Hilsen Fiorelina

hei, jeg er ny her.. har beregnet termin til 9. mars[:D] gleder meg masse

Hei hei..

Jeg er helt ny her.. Og har termin 7.mars. Dette er min første og jeg gleder meg veldig.
Er ikke mer enn 22år, men jeg ser helt klart store fordeler med å være ung mor.

-Ninu

hei!
Sånn halvveis ny her jeg også, har termin 11.mars jeg.
Hyggelig at det er så mange her som skal ha i mars. :-) Blir gøy å følge med å se...

Klem til alle...

Hei! prøver å lage en sånn ticker, så dette er en test! har foresten tremin 25.02 men legen mener at treminen blir flyttet etter ultralyd, så da blir vel ter[img][/img]minen i begynnelsen av mars! gleder meg masse jeg!

Heisann! Første innlegget mitt her - synes foreløpig det er litt vanskelig å finne frem....
Men har i alle fall termin 8.mars! Har overhodet ingen symptomer, føler meg helt som vanlig. Så det er litt vanskelig å ta inn over seg at en faktisk er gravid. Men har sett nurket bevege seg på ultralyd, så da må det vel stemme [:)] Er 10+3

Nepa

Termin 8. mars her!
Ingen unger fra før, og ingen symptomer å slite med.

Artig med egen mars-klubb [:D]

Skjønner ikke helt dette - skrev da et inlegg, men hvor ble det av???

Men har i alle fall termin 8.mars [:D]

he he...du finner nok frem etterhvert!! velkommen i klubben. jeg har fått termin 9 mars!!

Svære pupper kan jeg kjenne meg igjen med. Er i utgangspunktet 80D og har vokst glatt ut av det etter 2 1\2 mnd gravid. [:(] Det føles nesten ut som jeg kommer sprenge hvis det fortsetter i dette tempoet..
Men jeg kan jo forstå at de som ikke har så store fra før setter pris på en liten løft [;)]

Har egentlig ikke så store pupper jeg, men nå har jeg gått opp en størrelse. HURRA!!!! ganske fornøyd med d, får glede meg over de så lenge de strutter[8D]

Back
Topp