Termin 14.oktober:)

Hei toveli6[:)][:)]
Hvordan gikk det hos jordmor i dag?[:)][:)] Står alt bra til? Fikk du de svarene du ville ha?

Jeg har en kjempe KRISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Vi flytter jo sannsynligvis på mandag eller tirsdag men det som er krisen er at vi må flytte bredbåndet også og det tok fra 3 til 6 uker før det var oppe og gikk!!!!!!!!!!!!!! Er det mulig? Hva gjør jeg da??? Jeg kan gå hjem til foreldrene mine innimellom men jeg tviler på at jeg har tid til det. Vi har jo et hus vi må få orden på og så kommer lillegutt. Det SUGER skikkelig hvis jeg ikke kan være innpå her og følge med hvordan det går med dere andre. Jeg har jo sikkert fått unge når internettet begynner og virke igjen. Der må alltid være noe[:@][:@]
Klem[:)]

Hei hei[:)][:)]
Jeg ble litt forvirret. Er det legen du skal til 7. og 14.oktober siden du ikke fikk ny time hos jordmor?[:)][:)]Så kjekt. Jordmødre er erfarne i faget så jeg hadde trodd på de hvis de sa sånn til meg[:)] De klarer og se på oss slike ting ser du[:)][:)] Så hun trodde at ungen kommer nå veldig snart?[:)] Kan jo være at vi får rundt samme tid da[:)]

Ja det er veldig krise med det bredbåndet. Jeg kommer til å bli gal av å ikke få være her inne og chatte[:)][:)][:)] Avhengig eller?[:)][:)] Hehe.. Vi må vel være litt siden vi lager dette til en stor krise[:)][:)] jeg kommer også til ¨savne deg vet du[:(] Jeg har jo ikke noen og snakke om problemer og erfaringer med lenger når det blir koblet ut. Jo jeg har jo samboeren min og gode venner men her er vi liksom litt anonyme[:)]
Klem[:)]

Å ja går du bare til lege nå i slutten?[:)] Hva gjør du på de kontrollene? Jeg går bare til jordmor og ikke til lege. Her er det omvendt. Det har vel gjerne ikke så mye og si? Jeg aner ikke. Hver gang jeg også går fra kontroll ønsker hun meg lykke til i tilfelle jeg ikke kommer tilbake men det ser ut så jeg i hvertfall rekker den kontrollen på tirsdag[:)]

Hehe.. Du syns det er ille og ikke være tilgjengelig på nettet i 3-4 dager[:)] Lurer på hva jeg skal si siden jeg må være uten i 3-6 uker[:)][:)][:)] Jeg har jo litt forbindelse med omverdenen gjennom mobilen heldigvis men ikke med dere her inne. Det kan bli veldig krise[:@]

Klem[:)][:)]

Ja men det er viktig og gå hver uke nå[:)][:)]
Hehe.. Hva mente du med at det er bra at i hvertfall noen passer på?[:)] Merket noen negative vibber[:)]

Nå er eg så lei så lei..
Tenkte eg skulle ta meg en munkholm ikveld (alkoholfri øl)[:D]
Har ikke akurat samme effekt som vanlig øl..men eg kan jo late som..he he.
Savner det å kunne ta meg en øl..
Akurat nå har eg sinnsykt lyst på,men det er vel bare fordi eg/vi ikke kan...[;)]

Den e vi med på vett du..he he[:D]

Føler meg av og til teit når eg tenker det..
Men er sååååå sugen på en bytur[:D][:D]

Håper ammingen går greit så er det målet gjerne ikke så langt unna

ORIGINAL: nito

Den e vi med på vett du..he he[:D]

Føler meg av og til teit når eg tenker det..
Men er sååååå sugen på en bytur[:D][:D]

Håper ammingen går greit så er det målet gjerne ikke så langt unna

Signerer denne jeg...

Har sinnsykt lyst på en fest for tiden.... hehe [:D]

Flere enn meg som e lei eller???????????+

Godt å vite....[;)]

Nå vil vi bli ferdig[:'(][:@]

Tolmodigheten min pleier stort sett og være veldig bra....... MEN NÅ ER EG DRITT LEI!!![:@][:@]

Hadde aldri trodd jeg kom til å bli så lei, men jo da.. Nå er det en dag til termin!

Tror eg skal vaske alle gulv i hele huset i dag og se om det hjelper! ENder vel bare med vond rygg...[8D]

kansje eg slenger meg på...
Gulvene trenger faktisk en vask , så det hadde vel gjerne ikke vert så dumt....he he..[:D]

Back
Topp