Termin 1.januar..

Tiks

Forelsket i forumet
I forrige uke var vi på ordinær ultralyd. Termin ble flyttet fra 7.januar til 1.januar. Håper det blir over nyttår. Jordmor trodde ikke det, siden jeg fødte tre dager før termin med førstemann. Noen med erfaringer rundt dette her? :-) Vi venter en liten gutt til :-) :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe vi switcha:p jeg ble flytta fra 1 til 7:p lykke til forresten, håper han holder seg til over nyttår;)

<3 VinterPrinsesse <3

Hehe vi switcha:p jeg ble flytta fra 1 til 7:p lykke til forresten, håper han holder seg til over nyttår;)

<3 VinterPrinsesse <3
Hehe.. Ja, det gjorde vi da :-) jeg skal knipe igjen så lenge jeg klarer. Og følge motsatt av alle kjerringråd ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ble også flyttet til 1. Januar, men fra 3. januar:-) krysser fingrene for at gutten klarer å holde sg i magen til januar:-) er førstegangsfødende:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Spennende :D

Født før med alle mine. Men to av de er satt igang. Krysser fingrene for at lille holder seg inne til over nytt år :D

Gratulerer med nok en tut i magen :D

Da er det bare å kniiiipe igjen :D Ble flytta fra 2 til 5, men skal ha keisersnitt på krysser alt jeg har for at jeg får vente til 2015 :)

Da er det bare å kniiiipe igjen :D Ble flytta fra 2 til 5, men skal ha keisersnitt på krysser alt jeg har for at jeg får vente til 2015 :)
Kanskje du får romjulsbaby da:)

<3 VinterPrinsesse <3

vil ikke haha :D legen har skrevet i journalen min at jeg kan vente så lenge som mulig så håper egentlig å få vente til termindato :)
Heheh :) nei ser den, greit å kunne vente til starten av januar isteden;)

<3 VinterPrinsesse <3

Heheh :) nei ser den, greit å kunne vente til starten av januar isteden;)

<3 VinterPrinsesse <3

Jepp, og siden jeg kan komme inn og få snitt uansett ved begynnende rier, er ikke sånn at jeg ikke kan ha rier, bare ikke de kraftigste fødselsriene, så har det vel lite å si om jeg venter mener jeg.... Men får vente til jeg skal inn på samtale.... skal sloss hardt for 2015:D

Back
Topp