Tepper eller ikke ? (avstemning)

Vi har ikke tepper under sofa eller spisestuebord. Dette pga vi har en hund som er super allergisk mot støv. Jeg ønsker meg ett flosseteppe under sofabordet:p Men det blir etter hunden vår ikke er her noe mer.

ingen tepper i dette huset - blir jo bare en hundehårsamler.

Ikke tepper. Blir lenge til jeg eventuelt skaffer det også. Er noe styr med små barn og tepper.

Vi har vegg til vegg i stua, så da får jeg vel ikke svare :P

Men der vi bodde før så hadde vi teppe høst/vinter, og heiv det ut vår/sommer :)

Synes det blir mer lunt med teppe under stuebordet. Har et flossteppe nå, men skal bytte ut før babyen melder sin ankomst. Når vi skal plukke opp noe fra gulvet følger det med masse støv/hår uansett om vi nettopp har støvsugd eller ikke, ekkelt! 

Har teppe under stuebordet ja... synes det blir så kaldt og tomt uten

Drømmeren skrev:
Har teppe under stuebordet ja... synes det blir så kaldt og tomt uten

mangler liksom noe uten føler jeg:-)

Vi har teppe under stuebordet. Men det blir borte når valpene begynner å bli store å løper rundt og skvetter her og der.

Når jeg har teppe til lufting merker jeg at det er veldig nakent og tomt uten.

Vi har ingen tepper i huset da jeg har støvmidd allergi! Og astma i tillegg. Så blir bare veldig tett av tepper! Og har 2 katter, blir bare kattehårsamler

Tepper ved stuebordet ja :)

Gjør det lunt og fint, syns det er mer koselig :)

jeg har teppe under stuebordet.  selv om mine gutter får spise i stuen, blir det ikke mye gris.   ja, har vanish da  ;)

vinglepia skrev:

Og smuler og matrester:). Kjøpte oss et skikkelig langhåret teppe ("Super shaggy"), men det måtte vi raskt ta bort. Samlet jo alt mulig rart.

jo hadde det før jeg fikk valp i hus. fjernet det like før jeg hentet han og har glemt å finne det fram igjen. hunden er jo bare over 1 år nå så på tide vel. :p ikke røyter hunden eller heldigvis.

Ingen tepper. 
Hvorfor ikke? Bikkja vi hadde kastet opp over hele det vi hadde før, og så har vi ikke kjøpt nytt.. 

vinglepia skrev:

Her og bare at vi har langhåra katter istedet for hund da.

Ikke!

Har hatt mye valper og kull tidligere og ble alltid ulykker på tepper og derfor ikke brukt på mange mange mange år. Og nå med dyr generellt blir det bare pels i teppene.... OG det er vanskelig å få opp bøss og sand fra de.. føler det blir mer møkkete og støvete med tepper.

Har teppe under stuebord og sofa, type floss. Jeg lengter igrunn etter å kaste det ut! Vi har hverken hund eller katt, men alikevel utrolig mye støv og drit i teppet *grøss*

Back
Topp