Tepper eller ikke ? (avstemning)

Vi har teppe under stuebordet, men ikke under spisebordet:-)
Hvorfor? nei, syns det er fint:-D

Nei.
Fordi Jr. stort sett spiser kveldsmat/"middag" foran barne-TV (vi er hjemme 17.50 på hverdager), og det hadde vært et skikkelig griseri med tepper der han spiser...Kanskje en dag når han blir større - men jeg er ikke verdens mest huslige person, så jeg ser ikke helt noen grunn til å skape gratis rugeplass for ENDA flere hybelkaniner, altså... :p

Ikke et eneste teppe i huset. Minimalistisk stil, og i mine øyne så blir det rotete med tepper.

Har teppe under spisebordet og stuebordet.
Syns det er stygt og tomt uten...

Ingen tepper. Lettere å holde rent uten :)

He he, fins det noen som har vegg til vegg lenger..? Har teppe under stuebordet. Hadde et langhåret et, men det var jo kjempeekkelt, så nå har vi en stor fillerye (ikke sånn med mange forskjellige farger altså, bare grå). Grunn? He he, jeg har alltid beina på bordet. Og da sklir bordet så lett vekk hvis ikke jeg har teppe under. Jeg syns det er finest uten teppe, men ikke til den grusomme sorte skinnsofaen vår, da er det best med teppe.

immababy skrev:
Tepper ved stuebordet ja :)

Gjør det lunt og fint, syns det er mer koselig :)

Vi hadde ikkje teppe til å begynne med, og heile stova forandra seg når vi la teppe under spisebordet og sofabordet :) Såg mykje meir heimekoseligut med ein gong :)

Jeg har ingen tepper i hele huset (bortsett fra ungenes rom som har som en del av interiøret) fordi jeg hater støvsuge tepper. Har dørmatte bare...

liker ikke å fryse på beina så da tror jeg at det hjelper å ha et teppe under bordet

Drømmeren skrev:
Har teppe under stuebordet ja... synes det blir så kaldt og tomt uten

Ja, her er det teppe både i stua og loftstua... må ha det for å lune litt :)

Drømmeren skrev:

Drømmeren skrev:

Enig! Tror dette med tepper er veldig hva man er vant til hjemmefra. Jeg syns det blir rart uten tepper - har parkett så syns det blir kaldt uten. Hadde vi hatt gulvbelegg hadde vi nok ikke hatt, syns det er "varmere"

Har et flossteppe under stuebordet. Syns det er lunt og godt og ser fint ut, MEN samler opp supermasse støv, smuler og dritt, så er litt delt i meningen om teppet. Men det får ligge enn så lenge :p 

teppe!
hvorfor? jo har en kjeller som er under opp pussing å det står ikke på noe varme der, så får å ha det lundt å gått under beina så har vi teppe under stue boret =) ja samler seg litt støv å slikt, men hvor samler det seg ikke støv da?  føler at jeg ikke gjør noe anne enn å tørke støv å vaske huset, er vel slik det er det der...

Back
Topp