Teppediskusjon

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg og mannen er litt uenige om tepper. Jeg mener at et teppe med korte tråder er best, han vil ha et med lange tråder. Han mener at det er lettest å holde rent. Jeg er uenig.

Hvem har rett?

Kort lugg er noe dritt! Der fester alt støvet seg, og man må bruke evigheter på å støvsuge de for å bli kvitt alt.
Lang lugg er noe dritt! Gjemmer på støvet, og man må bruke evigheter på å støvsuge de for å bli kvitt alt.

Flatvevd er elsk! Alt legger seg på toppen, og de er lett som en plett å støvsuge. :Heartred

Hilsen renholderen, som på tross av at jeg vet hva som er best, har tepper med lang lugg både på stue og spisestue, fordi de luner mer, og vi har kalde gulv.

Vi måtte kaste våre med lange tråder... Spysyke og barn er ikke kult gitt... Følte lukta hang igjen gitt.

Har lyst på teppe med korte tråder nå da. Men venter til valpen er trent først gitt [emoji56][emoji23]

Kort lugg er noe dritt! Der fester alt støvet seg, og man må bruke evigheter på å støvsuge de for å bli kvitt alt.
Lang lugg er noe dritt! Gjemmer på støvet, og man må bruke evigheter på å støvsuge de for å bli kvitt alt.

Flatvevd er elsk! Alt legger seg på toppen, og de er lett som en plett å støvsuge. :Heartred

Hilsen renholderen, som på tross av at jeg vet hva som er best, har tepper med lang lugg både på stue og spisestue, fordi de luner mer, og vi har kalde gulv.

Hmmm. Er det Flatvevd jeg tenker på da?
Jeg har lyst på noe ala dette.

Hmmm. Er det Flatvevd jeg tenker på da?
Jeg har lyst på noe ala dette.

Det der er det jeg kaller kort lugg. Jeg klarer ikke ha slike i hus. Flatvevde tepper kan like gjerne brukes både innen og utendørs som regel.

Har flatvevd og med lange tråder (sambo har kjøpt før vi bodde sammen). Føler det gjemmer seg mye rart nedi det med lange tråder.

Uansett, tepper må vaskes gjevnlig.

Ingen av dere [emoji85]

Tepper er vanskelig å holde rene, med mindre dere har støvsuger med teppebanker eller ren teppebanker [emoji6]

Liker absolutt best korthåret teppe :)

Vi har veldig kalde gulv, så har langtråede tepper i stue og spisestue. Støvsuger dem ukentlig, og har dem ute og banker dem et par ganger i året. Funker fint her, men så langt ingen barn da, bare en røytende katt :)

Så lenge vi har små barn kommer ingen tepper inn her.
Ellers synes jeg med lang lugg er finest å se på, men tilslutt samler det seg jo opp treretters måltid nedi der...

Back
Topp