Teppe foran vognen! *link*

ORIGINAL: Summer Frost

ORIGINAL: Lillu

ORIGINAL: EogR

Jeg gjør det faktisk ALDRI!

Men, vogna mi har sånn flapp på trekket som man kan "sette opp", kanskje ikke bra det heller da??? [8|]

Mener du sånn lufte hull bak på kalesjen? det har vi også...det er stort sett igjen.

Nei, tenkte på den foran... bruker den kun når det blåser da. Har tenkt at den uansett er grei siden det er en del av vogna, men er jo ikke helt sikker når jeg tenker på det...

Blæh!!!! At alt skal være så vanskelig... jeg er allerede en av de som ligger våken halve natta og tenker på ALT som kanskje muligens viss vi er fryktelig uheldig kan gå galt... [&o]

Jeg tror nok du er trygg med den der ja...ikke tenk så masse på det!! [8D]
Her har vi hatt snuppa inne på eget rom fra dag 1...Tror du det er mange som har fortalt meg masse om krybbedød i forbindelse det?? JAAAA!!! Alle sa bare: Åh at du tør...hva hvis hun dør??? Og ja sjansen for krybbedød er der uansett tror jeg. Sikkert mange som sov i samme rom som bebisen som har opplevd det også. Sånne ting kan man ikke gardere seg mot tror jeg... Får håpe på det beste og tenke positivt!! [;)]

ORIGINAL: EogR

Jeg gjør det faktisk ALDRI!

sign

ORIGINAL: Laisa

ENDELIG ! Jeg gjør det absolutt aldri!

Det verste jeg ser er de som lar barna ha det slik inne i butikker, på sentre osv....!!!! Så hører en ofte barna hylskrike - De er jo altfor varme stakkars!

sign!

Men, vogna mi har sånn flapp på trekket som man kan "sette opp", kanskje ikke bra det heller da??? [8|]

har sånn på min simovogn også. den dekker jo ikke hele åpningen, så det er godt med sirkulasjon fordi om man bruker den [:)]
den er det eneste jeg har brukt når vi har gått i kald vind (noe jeg helst ikke gjør uansett [8D])

men ei jeg kjenner fikk råd av sin helsesøster å legge et teppe over ansiktet til babyen når det var kaldt når hun bar ungen i bilstolen ut og inn av bilen (må gå litt for å komme til bilen) [8|]

Back
Topp