tenner

En tråd i 'Juli 2016' startet av Miriam91, 25 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lene93 Elsker forumet Oktoberfruene 2018 Julimammaer 2016

Min har ikke fått enda heller:)

2. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Nå har nr 9 og 10 brutt gjennom. Det kom brått på meg med så svære tenner i liten munn. Trodde all siklingen i det siste kom av at han konsentrerer seg så:D haha. Hvordan går det med tennene? Synes tannpuss er litt slitsomt her fortsatt.

3. RebelFlower Flørter med forumet

Her fikk frøkna 2 tenner samtidig i februar da hun var 7 mnd, siden har det stoppet helt opp og ikke kommet noen fler. He he!

• Liker Liker x 1
  4. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Hihi, de er jo så søte med bare et par tenner<3 har var det 1-2-3, 8 fortenner på plass. Føltes i alle fall sånn:D

Tror tennene har flyttet seg nærmere hverandre også. I midten oppe var det stort mellomrom, så ut som en flodhestbaby en stund:)

5. Julifrøken87 Glad i forumet Julegavene 2019 Julimammaer 2016

Mye sikling her om dagen, og gnager på alt. Er nok noen nye tenner på vei [emoji1] tannpuss er blitt litt bedre, men han liker ikke å pusse oppe. Nede går greit.

6. Lene93 Elsker forumet Oktoberfruene 2018 Julimammaer 2016

Her fikk han begge nede ila 3dager og første oppe to uker etter, når han var 11mnd[emoji1]

7. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Nettopp fått tann nr fem, kom to i mars og to i april først. Tannpuss er ikke kult og sliter veldig med å komme til nede for han blokkerer med tunga! Her og er det flodhest tenner oppe :p

• Liker Liker x 1
  8. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Stilig da, tror ikke min greier å blokkere med tunga! Får vel aldri prøvd fordi han bare sutrer under tannpuss:p

9. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Hehe ja de få gangene han begynner å grine er der faktisk litt lettere :p Som regel bare stikker han ut tunga og vrir hodet vekk

• Liker Liker x 1

Del denne siden