tenner

Miriam91

Betatt av forumet
noen andre juli babyer her som har fått tenner? mi jente har fått 1 tann allerede, synes det er veldig tidelig. Så kjekt å høre om det er andre som har fått også
 
Min har ikke fått enda men hun klør seg sykt mye og sikler en del Og det har hun gjort siden hun vr 2 mnd:/
 
Ingen tenner enda, men hun klør veeeldig! Kan se 2 hvite prikker i munnen, men kan jo ta en stund før de kommer helt opp :)
 
Lillebror er 4mnd og har klødd og siklet mye siden 2,5 mnd. Ser fortennene viser godt oppe, men ikke noe som har poppet ut enda [emoji4]
 
Lillemor fikk 2 tenner når hun var 3 uker gammel :)
 
Ingen tenner her,fire mnd den 27:) Eldste hadde to tenner i sikte når hun var 4 mnd.
Men de er nok på vei for hun spiser hendene sine omtrent til hun brekker seg:p
 
Er deres babyer også veldig urolig, hun gråter så mye i løpet av dagen og er vanskelig å legge henne :/
 
Er deres babyer også veldig urolig, hun gråter så mye i løpet av dagen og er vanskelig å legge henne :/
Vesla her er veldig vanskelig å legge på dagtid, har aldri vært noe problem før. Hun gnur seg i øya, blir overtrøtt og grinete, men å sove - nehei! Hun sovner heldigvis med en gang når vi legger henne for kvelden:)
 
Ingen tenner som har kommet ennå, hun er 4mnd i dag:) Men hun sikler mye og absolutt alt skal inn i munnen, leker, smekka, hender og you name it!
 
Vesla her er veldig vanskelig å legge på dagtid, har aldri vært noe problem før. Hun gnur seg i øya, blir overtrøtt og grinete, men å sove - nehei! Hun sovner heldigvis med en gang når vi legger henne for kvelden:)
Huff så kjedelig men dere er heldig på at hun legger seg på kvelden. Min gråter så mye hele dagen frem til midt på natta :/ spiser lite, sikler masse og hun spiser hendene og alt hun får tak i:( glede meg virkelig til at tennene kommer snart.
 
Første tanna dukka frem på 4. Mnd dagen faktisk og tann to kom til syne under en uke etterpå.
 
Heldigvis ikke enda, men syns folk har sagt "det er nok tenner på vei " hver gang han sikler eller prøver å spise noe, siden fødselen :p
 
Heldigvis ikke enda, men syns folk har sagt "det er nok tenner på vei " hver gang han sikler eller prøver å spise noe, siden fødselen :p
Haha, samme her. :) Venter på at de skal poppe frem en hvilken som helst dag nå, og det har jeg gjort et par-tre måneder. Det har vært sånn så lenge, så det kan godt hende det skjer masse ting inni tannkjøttet et sted, før det til slutt bryter igjennom. Innbiller meg at det blir verre og verre her, men mulig det bare virker sånn. Kan jo hende at det henger sammen med at hun plukker opp ting og snur dem rundt selv nå. Hun gnager i hvert fall på alt hun kommer over. Og elsker å pusse "tenna". :)
 
Her har 2 små riskorn dukket opp rett etter hverandre påfølgende feber etter 5 mnd vaksina! :)
 
Her kom første tanna igjennom på 5-månederdagen, og den andre kom én uke etterpå (for rundt en uke siden). De små tennene har allerede vokst en del, og har lagt igjen merker både her og der. :)
 
Her kom første på 4 mnd dagen og andre under en uke etterpå.. Og tredje en måned etter det igjen.
Tror han har en til han jobber med.... 5 mnd og 3-4 tenner x)
 
Hun har klødd i gommene siden hun var 2 mnd, nå er hın 5 mnd fortsatt ingen tenner[emoji58]
 
Back
Topp