Tenner

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Hvor mange tenner har de små fått nå?:)

Her kom det plutselig 3 på engang så nå har hun 7 tenner :)
 
2 tenner nede her!
 
Må ta en tellerunde når jeg får sjansen. :p Er blitt endel nå. Tipper ni stk. Ikke alle er kommet helt opp.
 
Han har 4 foran tenner nede, to fortennene opp også er det to 1 års gjeksler på vei. Eller en er kommet opp også er det kul på nommer to...
 
Her har han 8 oppe og 6 nede. Begynte tidlig med tenner, og fikk både jeksler og hjørnetenner samtidig for litt siden.
 
Og nå fant jeg ut at en jeksel er på vei, så 8 tenner :)
 
4 oppe og 4 nede, så 8 stykk :)
 
4 tenner her. 2 nede kom når han var rimelig nøyaktig 10 mnd, 2 oppe når han akkurat ble 12 mnd og i dag ble han 14 mnd så nå syns jeg ett par til kan komme :p hehe
 
Fremdeles 4 oppe og nede og 2 hjeksler på vei oppe, men nå har han funnet ut at han kan skjære tenner... En grusom lyd Tips til hvordan jeg kan få bokt med vanen før den blir en uvane?
 
Fremdeles 4 oppe og nede og 2 hjeksler på vei oppe, men nå har han funnet ut at han kan skjære tenner... En grusom lyd Tips til hvordan jeg kan få bokt med vanen før den blir en uvane?

Stappte tytt eller fingrer i veien når han gjorde det. Ble gal av han en periode. Non stopp skjæring av tennene. Nå kan jeg ikke huske hvor lenge siden det var sist. Så tydelig hjalp det :p
 
Mini har fått sju tenner. Fire oppe og tre nede. Ser ut til at hjørnetennene oppe kommer nå snart :)
 
Nå har det kommet 3 eller 4 tenner til på et par dager. Hjørnetenner oppe og nede så nå er vi oppe i 11 eller 12 stykk. Er så vanskelig å få en titt der inne :p
Angående det å skjære tenner gjør hun det innimellom når hun har vondt pga tannfrembrudd. Men det har gått over like fort som det har kommet hver gang uten at jeg har gjort noe spesielt :)
 
"bare" 5 tenner her :p nummer 5 kom vel for ca 1 uke siden. Så tennene har ikke hastverk her :)
 
Back
Topp