Tenner

Siljeh91

Forelsket i forumet
Her har vi ingen tenner enda, men de siste dagene så har det vært en intens kløe for lillegutt, så tror det kommer snart. Men andre babyer her som mister matlysten og blir sint under mating når det er tannfrembrudd? Vil ikke ha brødskive, lapper, omelett osv. Kun melk, smoothie og yoghurt;)
 
Helt normalt at de ikke vil ha mat når tenner er på tur :)
 
Helt normalt at de ikke vil ha mat når tenner er på tur :)
Ja, får i han litt heldigvis:) men er frustrerende for både meg og han, han vil gjerne ha den brødskiva, men det gjør vondt. Og han blir sint, så et måltid ender ofte opp i mme nå:)
 
Min begynte å få tenner forrige helg, har nok vært litt vanskeligere med måltider, men får i han nok føler jeg.
 
Ja, da første tannen var på vei opp fikk han vondt av å tygge biter og ville helst bli matet igjen. Sov dårlig og var generelt gretten og mammadalt!
 
Ingen tenner ennå, har ventet flere måneder da jeg tydelig ser to tenner i undermunn men de bryter ikke gjennom :-( hun klør intenst i perioder og har perioder hun spiser skikkelig dårlig og vil kun ha smoothie/melk. Håper de kommer ut snart
 
Nå har snuppa fått sin første tann (oppe forøvrig), og vi har sluppet billig unna. Litt dårligere søvn bare. Satser på at det fortsetter videre :)
 
Håper det kommer her snart å, klør og klør. Men idag har har spist to brødskiver, så matlysten er hvertfall bedre:) syntes de bare kan komme nå :p
 
Her har vesla fått 6 tenner faktisk :) 4 oppe og 2 nede. Når de brøt ut var det helt umulig å få i hun mat, men drikke tok hun rikelig. Og heldigvis sov hun godt også. Har kjøpt dentinox, men ikke brukt det da jeg synes behovet ikke har vært så stort igrunnen.
 
Back
Topp