Tenner

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Her er det tenner på vei merker jeg. Lille vil ikke legge seg om kveldene, roer seg hvis jeg smører dentinox på gommene, hun sikler som en foss og alt skal puttes i munnen og tygges på, og jeg har skiftet ikke mindre enn SEKS bæsjebleier siden vi sto opp klokken 6!! Håper de kommer frem snart, slik han hun slipper å være så utilpass hele tiden!

Jeg trodde "tannbæsj" var en myte,men lurer litt altså...Veldig urolig og sikler mye.Men plutselig så er det bæsjebleier hele døgnet,tynnere enn vanlig.Har hatt maks en daglig før...Han virker ikke syk,tenkte først han reagerte på noe mat.Men kanskje det kommer tenner???

Jeg trodde "tannbæsj" var en myte,men lurer litt altså...Veldig urolig og sikler mye.Men plutselig så er det bæsjebleier hele døgnet,tynnere enn vanlig.Har hatt maks en daglig før...Han virker ikke syk,tenkte først han reagerte på noe mat.Men kanskje det kommer tenner???
Her har det vært akkurat likt. Begynte med to bleier om dagenk(til vanlig bare en hver/annenhver dag), på fredag hadde hun fire bleier med tynnere avføring enn vanlig og i går og i dag har det vært nesten rennende. Hun er også i fin form, ingen feber, ikke fått noe nytt å spise og jeg har ikke spist annerledes. Men hun er veldig utilpass og gnager på alt mulig. Hjelper litt med dentinox, men det skal jo ikke smøres på for ofte

Jeg har også lurt litt på det med tannbæsj.. Frøkna her bæsjer fryktelig mye for tiden, ikke så voldsomme mengder, men mange små bløte :P Jeg har også vurdert om det er maten som gjør det, men kan hende det er tenner som er skylda. Har holdt på 5-6 dager, men hun gir ikke noe tegn til at hun har vondt i magen og hun spiser godt :) Har byttet bleie i bilen, på besinstasjonen, hun bæsjer alltid når hun skal legges, når hun har spist osv.. litt slitsomt :P

Her har mini fått to tenner. Han hadde kanskje litt løs mage en uke eller to i forkant. Dvs han hadde avf daglig og har til vanlig avf annenhver dag. Merket at han ville ha mer flaske enn vanlig, men tror han mest klødde i tennene og at han ville tygge på tuten. Tenkte det var sammenhengen, at han rett og slett fikk litt mer væske enn vanlig:)

Back
Topp