Tenner!

LøveMamma-15-18

Elsker forumet
Junibarna 2015
Novemberlykke 2018
Her spretter tennene opp som popcorn om dagen! Han ble 6 mnd på mandag, og i dag så jeg at den sjette(!) tannen har brutt gjennom!.. De to første kom rundt den tiden han ble 4 mnd, og så har de kommet jevnt og trutt siden:) Og tann nr 7 kommer når som helst, ser det er hvitt bak tannkjøttet og han er veldig hoven. Går veldig fort dette her gitt, men det er vel like greit å bli ferdig med det kanskje;) Har vært mye sutring og klaging i det siste, (men ingen feber)..

ImageUploadedByBV Forum1449351129.825929.jpg

Andre som har fått tenner?:)
 
Null tenner her foreløpig. Må innrømme jeg er litt glad for det, sånn i forhold til ammingen. Storesøster fikk sin første tann da hun var elleve måneder, håper på det samme her. :)
 
Ingen tenner her ennå, priser meg lykkelig for det, da hun har begynt å gnisse gommene mot brystvorta samtidig som hun sliter i den under amming til tider :confused: Vondt nok som det er, håper å lære henne at det IKKE er lov før tennene kommer fram!
 
Her har hun fått 2 nede (da hun var 5 mnd), virker som de to oppe også er på god vei..
Blitt bitt sjikkelig i puppen en gang, hadde vondt en uke, men bitingen er over nå..
 
Ingen tenner, han er 7 mnd :)
Ts, hvor har du fått sånn ark til å skrive opp tenner?
 
Her er det kommet to tenner nede. Det er moro å bite ;-)
 
6 mnd til torsdag og ingen tenner enda.. Biter på alt, sikler litt og har to hukk nede, så kommer nok snart :)
 
Fikk første når han var 5,5 mnd og andre fem dager etter. Beit meg til blods to ganger på fredag :-/
 
Ingen tenner her ennå, priser meg lykkelig for det, da hun har begynt å gnisse gommene mot brystvorta samtidig som hun sliter i den under amming til tider :confused: Vondt nok som det er, håper å lære henne at det IKKE er lov før tennene kommer fram!
Og vips, så var det ei tann på full fart opp... Kan det være grunnen til at hun har vært i mildt sagt bedritent humør og nektet å sove de siste par dagene? :eek:
 
Og vips, så var det ei tann på full fart opp... Kan det være grunnen til at hun har vært i mildt sagt bedritent humør og nektet å sove de siste par dagene? :eek:
Godt mulig:) Her har han jo fått 6 tenner, og han har vært myye sur for å si det sånn:p
 
Back
Topp