Tenner!

Her har vi åtte tenner, og hjørnetennene er nå på vei opp. En stykk sliten mamma her, da babyen plages veldig. De to førte kom i juni 2 måneder gammel :)
Tror ikke 8 måneder er så seint? Er ikke det heller normalt?
Det er ingen fasit på dette m tenner! En sjelden gang blir noen babyer født med alle tennene på plass :D

Junior ble akkurat 7 mnd, og ingen tenner her. Kommer når di kommer tenker jeg ;-)

Eldstemann var nesten 15 måneder da han fikk sine første tenner. Ingen tenner på lillebror foreløpig, snart 8 måneder.

har ei tann nede, ei på mitsatt side oppe, men den andre bøde oppe og nede er på god tur gjennom! dvs strax 4stk på under 1mnd

Enda ingen. Men trur kanskje han snart blir vampyr. Uten at jeg skal si det sikkert. Men det virker ut som det har komt hovne klumper der hjørnetennene skal vær oppe. Og tror ikke at det har vært sånn der før.

Ingen tenner her enda. Begge de to eldste fikk første ved 6 mnd alder, så hun henger litt etter, men de kommer når de kommer :)

Igår fikk han sin første tann! Og i to netter nå har han sovet godt. Vekket meg halv sju i motsetning til 5 tidligere. Deilig!
Han våkner fortsatt mellom 2 og 4 ganger før midnatt, da. ;)

Håper jeg ikke jinxer det nå. :/

Back
Topp