Tenner!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hvilke babyer har fått tenner her nå? :)

Jeg tror mine unger er litt "sene". :P Vesla var 8-9 måneder da hun fikk sin første, og nå kan det se ut som at lillebror får sine også. Han har to hovne områder frampå gummen nede som er veldig harde, og han har hatt noen veldig urolige måneder i det siste, spesielt nå i det siste. (I natt var første natta han sovnet etter amming rundt midnatt og sov hele natta (tror jeg, husker ikke at jeg har våkna) til kl litt over 6. :D Håper det roer seg nå, men det kan jeg vel ikke helt forvente før tennene har brutt igjennom? Uansett, jeg kan leve lenge på natta som var!

Min har ingen tenner ennå, men det er noe på vei nede nå. Tror det kommer to på engang, er to tydelige kuler der nå. Men synes det tar litt tid, han plages veldig nå, så håper de snart er gjennom.

Han er forresten akkurat fyllt 7 måneder. Synes ikke det er så veldig seint da, men tidlig er det jo heller ikke :-P

Min har ingen tenner ennå, men det er noe på vei nede nå. Tror det kommer to på engang, er to tydelige kuler der nå. Men synes det tar litt tid, han plages veldig nå, så håper de snart er gjennom.

Han er forresten akkurat fyllt 7 måneder. Synes ikke det er så veldig seint da, men tidlig er det jo heller ikke :-P

Min er bikket 8 måneder. ;)
Jeg føler "alle" andres babyer får rundt 6 måneder. :P

Mini har ikke fått. Ingen antydning til at det kommer noe snart heller. :p

Mi har to tenner nede. :) Den ene brøt igjennom da hun var 6mnd og en uke, den andre en ukes tid senere, men de brukte lang tid på å komme ordentlig opp.

Ingen tenner her og hun er 8 måneder i dag :-)

Min har rundet 8 mnd og har fått fire tenner nede. De to første kom samtidig da han var 6 mnd, nr 3 kom noen uker etter og nr 4 kom for et par dager siden. Nå ser det ut som det er fortennene som er neste ut, men det er nok en stund til enda.

Fikk 2 nede når hun var 5,5 mnd nå er hun 7 mnd og ser de der oppe er på vei ut også :) stakkars hun har kjempe vondt :( lite søvn her i huset :(

Han har ingen enda. Men håper noen er på vei. Sånn det kan forklare den plutselig dårlige søvnen siste nettene. Med enten opp til 2,5 times styr og gråt eller masse oppvåkninger frå 2-3 tiden. Måltidene er også litt bob bob for tiden.

Hun har fått to tenner nede, kom da hun var rundt 7 mnd :)

Frøkna har 2 nede :) De fikk hun da hun var rundt 5 1/2 måned! Fremtennene oppe har hun drevet med i flere uker! Holder på å bli gal :(

Her kom første tanna en uke før hun ble 6 mnd, tanna nr to kom ca en uke senere :)

Her kom begge tennene nede dagen før han ble 7 mnd. Men merket lite til at de kom. De dukket opp etter en normal natt uten noe ekstra uro og gråt. Håper resten blir like greie! :)

Her kom det fire stk fra 5 mnd til 6 mnd, ca en i uka.

Her har vi åtte tenner, og hjørnetennene er nå på vei opp. En stykk sliten mamma her, da babyen plages veldig. De to førte kom i juni 2 måneder gammel :)
Tror ikke 8 måneder er så seint? Er ikke det heller normalt?

Back
Topp