Tenner

Iiingen tenner! Kanskje han er tannløs til han begynner på skolen :p
 
Hehe tror min og er det:p men virker som han klør og har vondt i gommene:-/
Ja her er han skikkelig hoven å rød å fæl og klør grådig og er skikkelig grinete så håper det kommer noe snart og at han blir bedre :p
 
Da var tann nr 8 på tur og denne tannen er tydligvis veldig plagsom. Dakar bebisen :(
 
Her er han full av feber og holder på å få sin første tann :-( dakar babyen min er så slapp og dårlig. Han var nede i 38 nå på morgenen, så da fikk han en paracet. Kviknet til litt sånn at jeg fikk i han litt mammamelk og brød :) nå leker han seg, dog en del roligere enn vanlig.

Jeg mener å ha lest at de ikke får feber pga tennene, men at tennene ofte kommer i forbindelse med feber fordi tannkjøttet er mykere? Hvis det er tilfellet ser jeg ingen grunn til at han skal ha 40 i feber :-/
 
Wææh to til på vei jo :eek: kom nettopp to oppe på han og nå er det to til oppe på vei wow.
 
Snuppa mi fikk første tann da hun var 9 mnd og to dager. Andre tann kom igår, tre uker etter første. Storesøster fikk første tann da hun var 6 mnd akkurat og tann nr to kom ei uke etter :-D
 
Da er tann nr 9 på tur opp. Litt igjennom. Er en melkejeksel som er på tur og virker som dt gjør mer vondt med denne enn di andre tennene
 
Back
Topp