Tenner

Ingen tenner enda, men han er kraftig forkjølet, siklinga har kommet tilbake igjen? Tygger hardt på alt han får tak i og bæsjet plutselig 10 ganger om dagen... Gikk fra brune fulle bleier til flytende, grønn, kornete gugge..

Kanskje det kommer noe snart??

Ingen tenner her enda. Hun et 6 mnd og 2 uker. Har klødd og siklet veldig i perioder siden rett før hun ble 3 mnd.

Kommet fire tenner og en til snart igjennom på kort tid her også... :confused:
Så nå ligger han å skjærer tenner for sikkerhetsskyld...:headphone:

Kommet fire tenner og en til snart igjennom på kort tid her også... :confused:
Så nå ligger han å skjærer tenner for sikkerhetsskyld...:headphone:
Hihihi. Gutten min og har begynt skjære tenner:P han sluttet men det når de to første var helt igjennom så håper han slutter med det igjen når de to ved siden av nå snart er helt utr;)

Hihihi. Gutten min og har begynt skjære tenner:P han sluttet men det når de to første var helt igjennom så håper han slutter med det igjen når de to ved siden av nå snart er helt utr;)
Her også skjærer vi tenner idag. Det er altså SÅ forferdelig å høre på:o

Da var tann nr 5 igjennom her. Ser det kommer en til om ett par dager.

Her er tann nr 7 igjennom

Nå er hjørnetennene oppe på plass også :D ser ut som en liten vampyr med to tenner foran nede og to hjørnetenner oppe :)

Nr 3 kom inatt. Nå har vi 2 nede, og 1 oppe. Gruer meg tiil den oppe blir større og han prøver å bite med de :(

Ingen tenner fortsatt, men hjørnetennene er nesten igjennom. Har en veldig sinna baby for tiden og er bare paracet som hjelper. Men er redd for å gi for mye :/

Ingen tenner fortsatt, men hjørnetennene er nesten igjennom. Har en veldig sinna baby for tiden og er bare paracet som hjelper. Men er redd for å gi for mye :/
Hvis det er det eneste som hjelper og babyen har mye vondt hadde jeg ikke tenkt over å gi anbefalt dosering over en kort periode..

Back
Topp