Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheHer har hun tygget og suttet og siklet strømmer i halvannen mnd men ingen riskorn enda![]()
I går bet hun til to-tre ganger, ikke akkurat behageligI dag så vi at en er på vei her også! Har trodd de var rett rundt hjørnet i ca 2 mnd nå. Spent hvordan det går med ammingen
Off:/ Hun bet litt her og i går. Men hun gjorde det vell helst på slutten av ammingen. Så får følge godt med. Kjipt om det går utover ammingen.De siste dagene har mini bitt meg så innmari mye under amming. Grøss og gru! Det gjør jo så vondt!! Og der ser dessverre ikke ut som om han lar seg påvirke nevneverdig at jeg hever stemmen, og avslutter amminga heller. Fanken....
Ja, det er veldig kjipt. Jeg kjenner jeg tidvis kvier meg skikkelig for å amme, for smerten jager gjennom marg og bein. Han lager typisk en spesifikk lyd som ofte etterfølges av biting, og det er nesten slik at jeg holder pusten når jeg hører lyden. Grøss.Off:/ Hun bet litt her og i går. Men hun gjorde det vell helst på slutten av ammingen. Så får følge godt med. Kjipt om det går utover ammingen.