Tenner!?

R.T. skrev:
Min har fått ettårs Jekselen nede på ene siden... Tror det er flere på vei og... Veldig urolig og klengete, spesielt om natten. Må ha henne i min seng for at hun skal roe seg, så håper ikke hun blir vant til det og nekter å sove i sengen sin igjen :/ hva tror dere? Er det dumt å ha henne i sengen min?

Jeg ville bare hatt babyen i senga til den kommer seg over 'kneika'. Så tenker jeg det bare er å legge ungen i sin seng igjen når det har gitt seg litt. :) Ville jeg gjort da ;)

R.T. skrev:
Min har fått ettårs Jekselen nede på ene siden... Tror det er flere på vei og... Veldig urolig og klengete, spesielt om natten. Må ha henne i min seng for at hun skal roe seg, så håper ikke hun blir vant til det og nekter å sove i sengen sin igjen :/ hva tror dere? Er det dumt å ha henne i sengen min?

De slutter hvertfall å sove i sengen til mor og far når det blir flaut.. Hehe Min eldste lå i sengen vår til hun var 3,5 år.. Ikke hver natt, men ganske ofte. Hun er fortsatt velkommen, men da på egen madrass :) Trygt og godt i sengen vår :)

Ja, det er jo greit av og til, koselig det. men dumt om det skulle bli sånn at hun ikke vil eller klarer å sove andre steder... Synes og det er vanskelig å skille når hun gråter for hun har vondt i munnen, eller hun protesterer fordi hun vil sove med oss, hun er ikke så voldsom av seg, så er liksom sånn sutregrining uansett...

Back
Topp