Tenner og graviditet

Merker det på tannkjøttet og får lettere betennelse i tannkjøttet når jeg er gravid...

Jeg skal til tannlegen i slutten av mnd for en sjekk. Og ja graviditet går veldig utover tennene så det er viktig å passe godt på.

Jeg skal til tannlegen i slutten av mnd for en sjekk. Og ja graviditet går veldig utover tennene så det er viktig å passe godt på.

Joda, skulle jo liksom være flink til å bruke tanntråd/pirker da, som endte med at jeg pirket ut en fylling :p haha
Og har vel bare vært heldig at hjørnet på fortanna mi har sittet der i 25 år, så den kunne ha falt av uansett ;)

Fyllinger varer sjeldent evig så det var nok litt uflaks ja.

Skal vel gjerne vare lengre enn et år da og den andre fyllingen jeg mistet var bare et halvt år. Men har hatt problemer med de tidligere og, så nå har jeg testet en ny tannlege ;)

Ja ny tannlege er kanskje lurt. Jeg går til en privat klinikk her i Stv og de er kjempe flinke. Mye bedre enn de kommunale som bare har proppa dritt i kjeften på meg ;)

Ja ny tannlege er kanskje lurt. Jeg går til en privat klinikk her i Stv og de er kjempe flinke. Mye bedre enn de kommunale som bare har proppa dritt i kjeften på meg ;)

Var veldig fornøyd med at jeg slapp masse stasj i kjeften her og. Ikke privat klinikk såvidt jeg vet da, men jeg slapp unna den sugesaken som bare gnager :D
Var litt dyrere enn min gamle tannlege, men det er verdt det om jeg kan slippe å fikse på alt de gjør en gang i året :)

Neste blir å skifte lege :confused:

Back
Topp