Tenker på nr 2...

Vi tar det sånn ca vi :p hehe muligt eg kjøpe el tester hvis d ikkje går denne pp ;)

babyjente 27 Juli ♡
 
Jeg brukte den digitale cb med smileys. Den rosa viste negativ igjen dagen etter, mens den lilla viste smilefjes i 4 dager. Leste at "smilet blir stående i 2 dager", men det gjelder vel ikke hvis man setter inn en ny testpinne?

Kan man begynne på CBFM sånn midt i syklusen?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Litt usikker. På FS har dem en egen tråd med CBFM, kanskje høre med dem. Googlet frem bruksanvisningen og det var veldig mange sider. Får inntrykk av at du kan stille inn på den dagen du vil, ved hjelp av m knappen.
 
Har tatt noen el tester de siste dagene nå bare for å ha noe å teste. Det er jo mange som sier dem får positive el tester ved en graviditet, så hvis dine er positive er det jo håp. Hehe...

Jeg fikk positiv el-test forrige gang, var slik jeg skjønte at jeg måtte ta en graviditet-test ;)
Masse lykke til, til dere alle:) Blir spennende å følge med dere:)
Vi venter på at vi skal bikke terminmnd i 2015 med å prøve;)

Prinsesse juli 2013
 
Kjøpte CBFM nå, men man må begynne første menstruasjonsdsag. Har bestilt billige strimler som er på vei så må nok bare vente til de kommer for å se om de el-testene fortsatt er positive.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Kjøpte CBFM nå, men man må begynne første menstruasjonsdsag. Har bestilt billige strimler som er på vei så må nok bare vente til de kommer for å se om de el-testene fortsatt er positive.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det kan jo hende du er gravid!! Da trenger du ikke alt dette :p
 
Oj oj så spennende å lese dette da jenter! Misunnelig på "jakten" og spenningen rundt dette, men iKke alt det andre. Vi har tre, vi har gjort vårt for å befolke verden gitt;)
 
Lykke til jenter- skal nok følge med
 
Oj oj så spennende å lese dette da jenter! Misunnelig på "jakten" og spenningen rundt dette, men iKke alt det andre. Vi har tre, vi har gjort vårt for å befolke verden gitt;)
Enig, tre er mer enn nok. Faktisk så er to mer enn nok for meg. Fikk en skyggestrek på testen i dag. 8 dpo. Gleder meg til i morgen og dagen etter og dagen etter :p
 
Lykke til alle sammen! Følger spent med! :)

Blir kanskje en nummer to her også (nummer fire for mannen i såfall ;) ) men ikke enda.
 
Kor tidligt begynne dåkke å teste? :p har så lyst å ta test i mrg tidlig, men e d vits? :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Kor tidligt begynne dåkke å teste? :p har så lyst å ta test i mrg tidlig, men e d vits? :p

babyjente 27 Juli ♡
Ta en test!!! Jeg er på 9 dpo i morgen tidlig og jeg skal teste. Er du sikker på når eggløsning var? Hvor mange dager siden er det? Om egget er befruktet, fester det seg mellom 5-10 dager etter eggløsningen og det er først da kroppen begynner å produsere hcg. Uansett hvordan den testen er må du legge ut bilde.
 
Nei ikkje helt sikker, men e minst 10 dpo i morgen :p og får ikkje sove no pga kvalme og ryggvondt :p kan være tilfeldigt, mn va sånn d va sist og :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Nei ikkje helt sikker, men e minst 10 dpo i morgen :p og får ikkje sove no pga kvalme og ryggvondt :p kan være tilfeldigt, mn va sånn d va sist og :p

babyjente 27 Juli ♡
Våknet av det samme faktisk! Super vondt i hodet også. I går 8 dpo fikk jeg en supersvak skyggestrek på min. Du får ikke tatt en nå? Det optimale er ikke tisset på 4 timer og minimalt med drikke de siste 2 timene.
 
Våknet av det samme faktisk! Super vondt i hodet også. I går 8 dpo fikk jeg en supersvak skyggestrek på min. Du får ikke tatt en nå? Det optimale er ikke tisset på 4 timer og minimalt med drikke de siste 2 timene.

Nei eg har både tisset og drikket :p får prøve å sove igjen :) vente spent på oppdatering fra deg i morgen då :D

babyjente 27 Juli ♡
 
Nei eg har både tisset og drikket :p får prøve å sove igjen :) vente spent på oppdatering fra deg i morgen då :D

babyjente 27 Juli ♡
Og jeg fra deg! Blir kjempe spennende! :D vi får hvertfall ikke sove med denne dumme mobilen. Legger den bort nå og prøver hardt på å sove. Natta
 
Nei gjør ikkje det :p akkurat sovna så våkna jentungen for pupp :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Nei gjør ikkje det :p akkurat sovna så våkna jentungen for pupp :p

babyjente 27 Juli ♡
Hun her spiser ikke på natta lenger. Heldigvis. Har du tatt test? Man skal ha ugleøyne for å se noe og zoome max, da ser man en skygge... Hva slags test har du?
 
Back
Topp