Tusen takk Dette blir super spennende! Om denne sitter, så blir det 1 år og 4 mnd mellom ungene. Hipp hurra alltid ønsket meg tette unger.Spennende! Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Dette blir super spennende! Om denne sitter, så blir det 1 år og 4 mnd mellom ungene. Hipp hurra alltid ønsket meg tette unger.Spennende! Lykke til
Ja han største er ihvertfall som en drømWow! Tar av meg hatten! Er det 2 rolige det da eller?
Har clearblue fertillitetsmonitor. Brukte den sist etter 10 mnd og da fungerte det på første forsøk. Så begynner nok med den med en gang nå.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg hadde el 7 dager etter mens på en syklus på 28 dager. Så jeg mener det er lurt. Er ikke alltid man er som "alle" andre.Jeg har aldri prøvd den før. Kanskje jeg burde det? Har veldig ustabile sykluser
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Var visst noe de måtte bestille på apoteket her nede så da kan jeg likegreit bestille på nettet selv
Hipp hurra! Da er det bare å hoppe i høyet da! Jeg hadde el for 4 dager siden. Dette blir spennende. Kanskje vi havner i samme terminforum igjen.Nå hadde jeg positiv eltest(cb digital) i går og i dag
Hipp hurra! Da er det bare å hoppe i høyet da! Jeg hadde el for 4 dager siden. Dette blir spennende. Kanskje vi havner i samme terminforum igjen.
Kan du ende opp i november også?Her og! hehe
Hipp hurra! Når er ikm? Hvilken dpo er du i dag? Så utrolig spennendeMhm hvis d har klaffet så
babyjente 27 Juli ♡
Hipp hurra! Når er ikm? Hvilken dpo er du i dag? Så utrolig spennende
Så spennende! Har dere brukt el tester eller aktivt prøvd å treffe el? Vi er på pp2 nå, men prøvde egentlig ikke på pp1. Jeg må har ganske høye forventninger nå egentlig, så det blir veldig spennende jeg er 7 dpo i dag, så det er ennå noen dager til det synes på en test. Når skal du teste?På fredag men har ikkje så veldig høye forhåpninger siden det e første pp
babyjente 27 Juli ♡
Kan du ende opp i november også?
Ja, følger med deg på FS vi er på ikm uke 9 sammen jeg på mandag og du på fredag. Tenk om du tester positivt på 7 dpo igjen! Dette er så spennendeJeg også hvis alt klaffet
Ja, følger med deg på FS vi er på ikm uke 9 sammen jeg på mandag og du på fredag. Tenk om du tester positivt på 7 dpo igjen! Dette er så spennende
Har tatt noen el tester de siste dagene nå bare for å ha noe å teste. Det er jo mange som sier dem får positive el tester ved en graviditet, så hvis dine er positive er det jo håp. Hehe...Testet positiv på el test i går også, men det kan ikke stemme. Har "satt av" morgenuin i dag så skal sjekke el etterpå...
Tenker litt på å kjøpe meg CBFM da jeg kan ha syklus på alt fra 22-43 dager...
Har tatt noen el tester de siste dagene nå bare for å ha noe å teste. Det er jo mange som sier dem får positive el tester ved en graviditet, så hvis dine er positive er det jo håp. Hehe...
Vis vedlegget 50986
Jeg hadde ganske sen hcg stigning forrige gang. Suuuuuper svak på ikm.
Forrige syklus var på 40 dager og det er eneste syklusen jeg kan sammenligne med. Startet å teste etter el på CD 9.. Ble sterkere og sterkere før det snudde på CD 13 og ble svakere. Hadde nesten blendahvit på CD 19 og knall positiv på CD 20. Snodig!