Tenker på nr 2...

Wow! Tar av meg hatten! Er det 2 rolige det da eller? :p
Ja han største er ihvertfall som en drøm :)
Minsten er litt sær på legging, men alt i alt eksemplarisk! :)
 
Har clearblue fertillitetsmonitor. Brukte den sist etter 10 mnd og da fungerte det på første forsøk. Så begynner nok med den med en gang nå.


Sent from my iPhone using BV Forum


Jeg har aldri prøvd den før. Kanskje jeg burde det? Har veldig ustabile sykluser


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har aldri prøvd den før. Kanskje jeg burde det? Har veldig ustabile sykluser


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg hadde el 7 dager etter mens på en syklus på 28 dager. Så jeg mener det er lurt. Er ikke alltid man er som "alle" andre.
 
Var visst noe de måtte bestille på apoteket her nede så da kan jeg likegreit bestille på nettet selv :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Var visst noe de måtte bestille på apoteket her nede så da kan jeg likegreit bestille på nettet selv :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Du kan kjøpe min. Den ligger i eske. Brukte den under en måned ;)
 
Nå hadde jeg positiv eltest(cb digital) i går og i dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Nå hadde jeg positiv eltest(cb digital) i går og i dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hipp hurra! Da er det bare å hoppe i høyet da! Jeg hadde el for 4 dager siden. Dette blir spennende. Kanskje vi havner i samme terminforum igjen.
 
Hipp hurra! Da er det bare å hoppe i høyet da! Jeg hadde el for 4 dager siden. Dette blir spennende. Kanskje vi havner i samme terminforum igjen.

Det hadde vært gøy! :) Vi har lagt inn aksjer så da får vi krysse fingrene... Spennende!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Mhm hvis d har klaffet så :)

babyjente 27 Juli ♡
 
På fredag :) men har ikkje så veldig høye forhåpninger siden det e første pp :)

babyjente 27 Juli ♡
Så spennende! Har dere brukt el tester eller aktivt prøvd å treffe el? Vi er på pp2 nå, men prøvde egentlig ikke på pp1. Jeg må har ganske høye forventninger nå egentlig, så det blir veldig spennende :) jeg er 7 dpo i dag, så det er ennå noen dager til det synes på en test. Når skal du teste?
 
Jeg også hvis alt klaffet :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja, følger med deg på FS :) vi er på ikm uke 9 sammen :) jeg på mandag og du på fredag. Tenk om du tester positivt på 7 dpo igjen! Dette er så spennende :)
 
Ja, følger med deg på FS :) vi er på ikm uke 9 sammen :) jeg på mandag og du på fredag. Tenk om du tester positivt på 7 dpo igjen! Dette er så spennende :)

Testet positiv på el test i går også, men det kan ikke stemme. Har "satt av" morgenuin i dag så skal sjekke el etterpå...

Tenker litt på å kjøpe meg CBFM da jeg kan ha syklus på alt fra 22-43 dager...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Testet positiv på el test i går også, men det kan ikke stemme. Har "satt av" morgenuin i dag så skal sjekke el etterpå...

Tenker litt på å kjøpe meg CBFM da jeg kan ha syklus på alt fra 22-43 dager...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Har tatt noen el tester de siste dagene nå bare for å ha noe å teste. Det er jo mange som sier dem får positive el tester ved en graviditet, så hvis dine er positive er det jo håp. Hehe...
ImageUploadedByBV Forum1392627138.425472.jpg
Jeg hadde ganske sen hcg stigning forrige gang. Suuuuuper svak på ikm.
Forrige syklus var på 40 dager og det er eneste syklusen jeg kan sammenligne med. Startet å teste etter el på CD 9.. Ble sterkere og sterkere før det snudde på CD 13 og ble svakere. Hadde nesten blendahvit på CD 19 og knall positiv på CD 20. Snodig!
 
Har tatt noen el tester de siste dagene nå bare for å ha noe å teste. Det er jo mange som sier dem får positive el tester ved en graviditet, så hvis dine er positive er det jo håp. Hehe...
Vis vedlegget 50986
Jeg hadde ganske sen hcg stigning forrige gang. Suuuuuper svak på ikm.
Forrige syklus var på 40 dager og det er eneste syklusen jeg kan sammenligne med. Startet å teste etter el på CD 9.. Ble sterkere og sterkere før det snudde på CD 13 og ble svakere. Hadde nesten blendahvit på CD 19 og knall positiv på CD 20. Snodig!

Jeg brukte den digitale cb med smileys. Den rosa viste negativ igjen dagen etter, mens den lilla viste smilefjes i 4 dager. Leste at "smilet blir stående i 2 dager", men det gjelder vel ikke hvis man setter inn en ny testpinne?

Kan man begynne på CBFM sånn midt i syklusen?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp