PINNEKJØTT ❤❤❤ I fjor lagde eg julemiddagen for første gong! Lagde alt! Eg må ha pinnekjøtt, men det likar ikkje gubben så godt. Og hans familie var hos oss og dei er vant med ribbe. Her vart det da: pinnekjøtt, ribbe, julepølse, medisterkaker, og ALT av tilbehør! Det samme blir i år
Var moro å laga mat og eg fekk så mykje skryt etterpå! Var vist den beste ribba svigerfar hadde ete! *Kry*
Både eg OG svigermor ville vita kvifor
Lagar rotmos istede for kun kålrabi - får ein heilt spesiell smak som passar ekstremt godt til julemiddag og kalkun 
Har itillegg laga ein tradisjon den første helga i desember med Kalkun middag - noko av det beste eg har smakt nokon gong. Fantes ikkje spor av tørrhet! Smelta på tunga ❤
Må seiast at eg brukte ca 1 mnd med å Google og YouTube MANGE måtar å lage all maten på, før eg valgte ut delar av forskjellige oppskrifter og satte det saman til min oppskrift. Elskar det
Har itillegg laga ein tradisjon den første helga i desember med Kalkun middag - noko av det beste eg har smakt nokon gong. Fantes ikkje spor av tørrhet! Smelta på tunga ❤
Må seiast at eg brukte ca 1 mnd med å Google og YouTube MANGE måtar å lage all maten på, før eg valgte ut delar av forskjellige oppskrifter og satte det saman til min oppskrift. Elskar det