Hadde vært morsomt og bare dukket opp med sønnen og sett hva de hadde sagt!
*27.08.2013*
*14.04.2015*
Hehe ja kanskje jeg skulle gjort det, hehe. Men håper graviditeten går bra, da får jeg uansett utsettelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært morsomt og bare dukket opp med sønnen og sett hva de hadde sagt!
*27.08.2013*
*14.04.2015*
Hehe ja gjør det. ja det er helt utrolig.... det med listeria og toxoplasmose er vel at jeg har spist litt som jeg tenker kan være skummelt. Eks kjøtt som var steikt nedi jorden under steiner. Spist salat på en ikke veldig bra resturang, men grei. Fikk i meg vann når vi badet i en kulp. Men jeg håper det gikk bra likevel
Tror det er større sjansen for at du ville fått matforgiftning enn listeria og toxo. Men kan jo være greit å sjekke likevel
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Ja jeg tenker det at det sikkert går bra.men tror ikke jeg klarer å slappe helt av før jeg vet mer. Fått testet meg eller sett at babyen har det bra etter uke 12
Skjønner deg godt jeg tenker litt på den spekematen jeg spiste på ferie. Menmen... Det går som det går
(ps, blir nesten overrasket over hvor lett jeg har på dette fordi jeg er en veldig bekymrede og tankefull perso ..)
<3 Gutt 04.02.12 <3
Er fortsatt bare 4+2 så håper jo at det går bra! Prøver å ikke tenke så mye på at det kan gå galt, selv om den tanken ofte dukker opp, men skyver det unna igjen. Det er første gang jeg er gravid, så tenker såklart mye.. alt er så spennende! Gleder meg til første kontrolltime, til jeg har passert uke 12, til ul osv osv. Prøver også å beherske med meg klesshopping og sånt til etter første kontrolltimen, og spesielt etter uke 12. Håper tiden går fort Så ja.. tenker mye på graviditeten!
Da er du flink det går sikkeet bra foresten din sønn er født 1 måned etter min, hehe
Takk, er litt imponert over meg selv
Så morsomt med en mnd forskjell også nå samtidig med nr.2
<3 Gutt 04.02.12 <3
Hehe ja var det jeg og syntes
Hvilket fylke hører du til?
<3 Gutt 04.02.12 <3
Oppland herHordaland☺
Oppland her
<3 Gutt 04.02.12 <3