M
Moderator Kristine
Guest
Tenker dere mye på graviditeten?
Hva tenker dere?
Er dette deres første svangerskap?
Hva tenker dere?
Er dette deres første svangerskap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler på akkurat det samme..Akkurat nå gleder jeg meg mest til at jeg kan gå på do uten å være redd for å se rødt på papiret! Det kommer nok, men tror det tar noen uker før jeg er der! Men jeg har en god følelse denne gangen
Sent from my iPhone using BV Forum
Tenker en del siden jeg er en smule beskymret for listeria og toksoplosmose etter Hawaii turen :-( så er det jo sånn at graviditeten er det eneste som kan gjøre at jeg slipper HV øvelse i September. Søkte om utsettelse pga ikke får barnepass. Men fikk svar idag. Nei. Så litt usikker på hva de mener jeg skal gjøre. Ta med sønnen eller la han være alene hjemme? Han er 2,5 år. Eller kanskje be mannen komme hjem fra jobb. Han jobber på båt og kommer ikke hjem før en god stund etter øvelsen. Så fantastisk dette altså. Må bare klage litt.:-( Men skal heldigvis til legen på mandag så da får jeg ta opp beskymringene på listeria og toxoplasmose i hvertfall.
Tenker en del siden jeg er en smule beskymret for listeria og toksoplosmose etter Hawaii turen :-( så er det jo sånn at graviditeten er det eneste som kan gjøre at jeg slipper HV øvelse i September. Søkte om utsettelse pga ikke får barnepass. Men fikk svar idag. Nei. Så litt usikker på hva de mener jeg skal gjøre. Ta med sønnen eller la han være alene hjemme? Han er 2,5 år. Eller kanskje be mannen komme hjem fra jobb. Han jobber på båt og kommer ikke hjem før en god stund etter øvelsen. Så fantastisk dette altså. Må bare klage litt.:-( Men skal heldigvis til legen på mandag så da får jeg ta opp beskymringene på listeria og toxoplasmose i hvertfall.
Sjansen for listeria eller toxoplasmose tror jeg er ganske liten. Hvis du ikke har spist på veldig tvilsomme plasser.
Så utrolig rart ang. HV øvelsen at du ikke slapp unna pga mangel på barnepass. Av og til er de veldig firkanta. Du får ringe til de å spørre hva de mener du skal gjøre...
Spennende med mann på båt, skal ha det i bakhodet til vi kommer på skjult gruppe og stille noen flere spm
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3