Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tenk deg at du hadde hatt en liten gutt på 1,5 år...
Viss mannen min hadde kledd ein av gutane i rosa så hadde eg sjekka om han var frisk Han er skikkelig motstander av det han meiner er "jentefarger" på gutar.
Gutane hadde ikkje ville hatt på seg heilrosa antrekk uansett da
Min sønn har også gått i barnehagen i rosa klær, en kjole faktisk. Etter eget ønske. Håper ingen lo av han. Fordommer med jente og guttefarger er hos oss voksne, ikke barna
Her er det ofte mini har på seg lilla fra topp til tå, jeg lar ikke vær å bruke ull på han bare fordi det e "jentefarge" , mannen kler han helst i "guttefager", men han og kan ta på han lilla ull og rosa ull om det er det vi har
Vel jeg hadde ikke kledd opp mine gutter i rosa å det vet jeg mannen ikke ville gjort heller så da hadde han nok vært litt svimmel den dagen. Hadde fått meg en god latter
i mitt hode er rosa en typisk jentefarge. Det er jeg oppvokst med å her har jeg hittil kledd guttene mine i typisk gutteklær og jenta i typisk jenteklær. Protesterer de noen gang så får de selvsagt bestemme selv.
Jeg hadde nok ledd litt! Men i den forstand at jeg hadde fniset MED gutten og litt AV pappan. Ser jo på kommentarene at man må poengtere at man ikke flirer av barnet sitt. Men på en annen side blir det sikkert feil at jeg skriver at jeg flirer av pappan til barnet mitt med barnet mitt også. Haha jaja, vi er heldigvis ikke så høytidelige vi da, men rosa har ikke pappan for vane og kle gutten vår opp i, nei.