Tenk at..

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Om kun noen uker så er det full diskutering om murringer, vonde kynnere, nedpress, slimproppen og modenhet. Det nærmer seg altså! Jeg er selv 33 uker nå, og om 4 uker er han ikke prematur lengre. Nå går det unna gitt :-D

Er 34 uker og jeg kan begynne med vonde kynnere,noe nedpress,en kort og moden livmorhals,så her jubler jeg for hver uke:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Tiden flyr :) er bare 31 uker, men jeg ble jo nettopp 30, så jeg henger nok ikke heeeeelt med :P

Det går utrolig fort denne gangen, altså! Gleder meg til alle snakker om tegn og fødsler og til å høre om hvordan fødslene til slutt gikk :D

Helt villt hvor fort det går. Jeg er faktisk 33uker i morgen :eek::eek:
Kjenner jeg begynner å bli en smule stresset :confused:

Jeg er 33 +2 idag, og kjenner så absolutt at jeg er klar til å være med på de diskusjonene om noen uker:-) Tiden går fort og godt er det:-)

hihi, jeg er 34 uker på vei i morgen, og ja, som alle over, kynnere, nedpress, murringer, vondter, press.. got it all! =D synes tiden har gått innmari fort!

Seriøst kan noen forklare meg denne livmorhalsen? Hva kan vi kjenne med den og hva sier det og hvordan gjør man det? ^^

Jeg må jo pinlig nok innrømme at jeg har vært nysgjerrig og har kjent at det er åpning der bak :P ikke store greiene, men det er i alle fall noe :P haha..

Jeg må jo pinlig nok innrømme at jeg har vært nysgjerrig og har kjent at det er åpning der bak :P ikke store greiene, men det er i alle fall noe :P haha..
Jeg har aldri kjent etter noen tapp bakider så jeg vet jo ikke helt hvordan jeg skal finne den. Herre, jeg føler meg så noob :p

Ok herregud. Men er det meningen at man skal gjøre dette? ^^
Jeg ble litt kvalm av å lese om det jeg :S at man kunne kjenne vannsekken om babyen ligger i hvis man har åpning,, :S

Tror det er veldig vanlig i amerika blant annet, men her hjemme har ikke jeg hørt om så mange som har gjort det.. Kanskje det er kjempe vanlig her også, bare at ikke alle tør å si det :P Synes det er pinlig jeg ! har ikke sagt noe til jm eller lege - fordi jeg er så flau :P

Tror det er veldig vanlig i amerika blant annet, men her hjemme har ikke jeg hørt om så mange som har gjort det.. Kanskje det er kjempe vanlig her også, bare at ikke alle tør å si det :P Synes det er pinlig jeg ! har ikke sagt noe til jm eller lege - fordi jeg er så flau :P
Haha:p
Nei jeg har liksom ikke hørt noe om det egentlig jeg heller.. Så jeg vet da hvert fall ikke.

Ok herregud. Men er det meningen at man skal gjøre dette? ^^
Jeg ble litt kvalm av å lese om det jeg :S at man kunne kjenne vannsekken om babyen ligger i hvis man har åpning,, :S

OI! Ja, det vil ikke jeg prøve meg på iallefall :S Her var jordmor oppe å strippa litt 5 dager på overtid. Lurer på når det setter i gang denne gangen :)

Haha:p
Nei jeg har liksom ikke hørt noe om det egentlig jeg heller.. Så jeg vet da hvert fall ikke.
Jeg var overrasket over hvor nærme det var, var liksom ikke LANGT baki der! kvapp når jeg kjente den! Trodde jeg hadde en liten blødning så skulle "sjekke" om det var noe blod inni der liksom, men skvatt skikkelig når jeg merket at det var noe helt annet :P huff.. var bare med den ene gangen for å si det sånn! haha!

Jeg var overrasket over hvor nærme det var, var liksom ikke LANGT baki der! kvapp når jeg kjente den! Trodde jeg hadde en liten blødning så skulle "sjekke" om det var noe blod inni der liksom, men skvatt skikkelig når jeg merket at det var noe helt annet :P huff.. var bare med den ene gangen for å si det sånn! haha!

Haha. Kanskje jeg må ta meg en "sjekk" en dag jeg og :p

Back
Topp