Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst kan noen forklare meg denne livmorhalsen? Hva kan vi kjenne med den og hva sier det og hvordan gjør man det? ^^
http://voices.yahoo.com/checking-cervix-dialation-guide-checking-7434352.html HAHA ler meg ihjel jeg ^^
Jeg har aldri kjent etter noen tapp bakider så jeg vet jo ikke helt hvordan jeg skal finne den. Herre, jeg føler meg så noobJeg må jo pinlig nok innrømme at jeg har vært nysgjerrig og har kjent at det er åpning der bakikke store greiene, men det er i alle fall noe
haha..
Ok herregud. Men er det meningen at man skal gjøre dette? ^^
Jeg ble litt kvalm av å lese om det jeg :S at man kunne kjenne vannsekken om babyen ligger i hvis man har åpning,, :S
HahaTror det er veldig vanlig i amerika blant annet, men her hjemme har ikke jeg hørt om så mange som har gjort det.. Kanskje det er kjempe vanlig her også, bare at ikke alle tør å si detSynes det er pinlig jeg ! har ikke sagt noe til jm eller lege - fordi jeg er så flau
![]()
Ok herregud. Men er det meningen at man skal gjøre dette? ^^
Jeg ble litt kvalm av å lese om det jeg :S at man kunne kjenne vannsekken om babyen ligger i hvis man har åpning,, :S
Jeg var overrasket over hvor nærme det var, var liksom ikke LANGT baki der! kvapp når jeg kjente den! Trodde jeg hadde en liten blødning så skulle "sjekke" om det var noe blod inni der liksom, men skvatt skikkelig når jeg merket at det var noe helt annetHaha
Nei jeg har liksom ikke hørt noe om det egentlig jeg heller.. Så jeg vet da hvert fall ikke.
Jeg var overrasket over hvor nærme det var, var liksom ikke LANGT baki der! kvapp når jeg kjente den! Trodde jeg hadde en liten blødning så skulle "sjekke" om det var noe blod inni der liksom, men skvatt skikkelig når jeg merket at det var noe helt annethuff.. var bare med den ene gangen for å si det sånn! haha!