Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Men litt deilig når de blir mer selvstendige?Det er så utrolig rart å tenke på, spesielt det siste der... altså, nei! Vil ikke
Men det er jo bare braIkke si sånn a...
Samme her, går over til store barn i august. Men her er søsteren hennes der, så føler en trygghet i det - samtidig har vi slitt VELDIG med denne avdelingen.. så skummet jaJa, dette går fort [emoji85] grugleder meg til hun begynner på storbarnsavdeling i august..
Det er jo lurt det, da Plutselig er dagen der. Greit å undersøke hvilken skole barnet kan gå på osv.Tiden flyr, tenker på skole allerede jeg
Det er jo lurt det, da Plutselig er dagen der. Greit å undersøke hvilken skole barnet kan gå på osv.
Ja, greit å se hvilken som egner seg best.For oss er det nødvendig. Står mellom 2 skoler. Så får besøke dem når det nærmer seg og ta et møte med kommunen og ppt
Det sier hun her og Men jeg bare eeee... nei !!! Kanskje når du blir 12 år!!Ja går sykt fort. Skremmende. Frøkna sier hun vil ha baby i magen min. Vi får nå se på det Hehe
Haha ikke aktuelt her heller nåDet sier hun her og Men jeg bare eeee... nei !!! Kanskje når du blir 12 år!!
Ombestemt dere ja?Haha ikke aktuelt her heller nå
Orker ikke nå etter vi mistet. Og begge har sykdom nå såOmbestemt dere ja?
Mistet dere nå?Orker ikke nå etter vi mistet. Og begge har sykdom nå så
Ca 6 mnd sidenMistet dere nå?
Ja, trist, det det går inn på enCa 6 mnd siden