Tenk at våre små blir 3 år om et halvt år

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
For noen er det kun 5 måneder til! :) Er ikke det rart? Jeg synes det er kjemperart, og synes tiden går forferdelig fort. Halvveis til skolealder :eek:
 
Det er så utrolig rart å tenke på, spesielt det siste der... altså, nei! Vil ikke ;)
 
Hysj! ;)
 
Ja, dette går fort [emoji85] grugleder meg til hun begynner på storbarnsavdeling i august..
 
Ja, dette går fort [emoji85] grugleder meg til hun begynner på storbarnsavdeling i august..
Samme her, går over til store barn i august. Men her er søsteren hennes der, så føler en trygghet i det - samtidig har vi slitt VELDIG med denne avdelingen.. :( så skummet ja
 
Det er jo lurt det, da :) Plutselig er dagen der. Greit å undersøke hvilken skole barnet kan gå på osv.

For oss er det nødvendig. Står mellom 2 skoler. Så får besøke dem når det nærmer seg og ta et møte med kommunen og ppt
 
For oss er det nødvendig. Står mellom 2 skoler. Så får besøke dem når det nærmer seg og ta et møte med kommunen og ppt
Ja, greit å se hvilken som egner seg best.
 
Ja går sykt fort. Skremmende. Frøkna sier hun vil ha baby i magen min. Vi får nå se på det Hehe
 
Ja går sykt fort. Skremmende. Frøkna sier hun vil ha baby i magen min. Vi får nå se på det Hehe
Det sier hun her og :p Men jeg bare eeee... nei :p !!! Kanskje når du blir 12 år!!
 
Back
Topp