Jeg har en samboer og ei datter på halvannet år.. Problemet er bare at samboeren min har ett veldig temperament problem. Han blir rasende (og da mener jeg RASENDE) over alle mulig slags små ting. D begynte med at han blei sinna når han var full, og d er jo en ting, men etterhvert som tiden har gått har d blitt værre.. Han kan være klinkende edru, d kan være blant masse folk, d er foran ungene, han raserer huset, truer med å drepe meg og ungen vår hvis jeg går ifra han, eier ikke respekt for noen...
Jeg har sagt til han at han må få seg hjelp, hvis ikke går jeg fra han og d har han gjort. Han har begynt på sinne mestrings kurs og skal begynne hos psykolog, men foreløpig har d ikke hjulpet.. Men jeg føler at jeg må gi han en sjans siden han faktisk har begynt å få hjelp. Men jeg er redd han kommer til å skade meg (tror ikke han gjør jentungen noe).
Men så er d jo d at jeg elsker han også.. Vanskelig...
jeg bare lurer egentlig litt på hva dere mener jeg..
Jeg har sagt til han at han må få seg hjelp, hvis ikke går jeg fra han og d har han gjort. Han har begynt på sinne mestrings kurs og skal begynne hos psykolog, men foreløpig har d ikke hjulpet.. Men jeg føler at jeg må gi han en sjans siden han faktisk har begynt å få hjelp. Men jeg er redd han kommer til å skade meg (tror ikke han gjør jentungen noe).
Men så er d jo d at jeg elsker han også.. Vanskelig...
jeg bare lurer egentlig litt på hva dere mener jeg..