Bkno0816962
Flørter med forumet
Det koker! Rommet til lille jenta har 21 grader og ho er varm og våkner å vrir seg flere ganger. Jeg gikk inn å satte vinduet på gløtt, men ble så usikker på om det er så bra? Ho sover best i 17/18 grader.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi sover alltid med vinduet åpent, så lenge det ikke er mange minusgrader. Passer på at mini ikke får trekk på seg. Nå er det 24 grader på rommet vårt. Mini har på t-skjortebody og tynn dyne.
Går nok helt fint. Hvis du ammer kan du jo legge inn en ekstra mating når du legger deg, så får hun i hvert fall ekstra væske og eventuelt byttet dynetrekk. Men de er såpass store nå at de sier fra ved ubehag og det går nok veldig braTakk for svar!ho ligger i en tynn body, men har flanell sengetrekk å det blir litt varmt tror jeg:/
Men da lar jeg vinduet stå åpent da ho ikke får trekk på seg![]()
Går nok helt fint. Hvis du ammer kan du jo legge inn en ekstra mating når du legger deg, så får hun i hvert fall ekstra væske og eventuelt byttet dynetrekk. Men de er såpass store nå at de sier fra ved ubehag og det går nok veldig bra![]()