Temperatur

Bkno0816962

Flørter med forumet
Det koker! Rommet til lille jenta har 21 grader og ho er varm og våkner å vrir seg flere ganger. Jeg gikk inn å satte vinduet på gløtt, men ble så usikker på om det er så bra? Ho sover best i 17/18 grader.

Vi sover alltid med vinduet åpent, så lenge det ikke er mange minusgrader. Passer på at mini ikke får trekk på seg. Nå er det 24 grader på rommet vårt. Mini har på t-skjortebody og tynn dyne.

Vi sover alltid med vinduet åpent, så lenge det ikke er mange minusgrader. Passer på at mini ikke får trekk på seg. Nå er det 24 grader på rommet vårt. Mini har på t-skjortebody og tynn dyne.

Takk for svar!:) ho ligger i en tynn body, men har flanell sengetrekk å det blir litt varmt tror jeg:/
Men da lar jeg vinduet stå åpent da ho ikke får trekk på seg :)

Takk for svar!:) ho ligger i en tynn body, men har flanell sengetrekk å det blir litt varmt tror jeg:/
Men da lar jeg vinduet stå åpent da ho ikke får trekk på seg :)
Går nok helt fint. Hvis du ammer kan du jo legge inn en ekstra mating når du legger deg, så får hun i hvert fall ekstra væske og eventuelt byttet dynetrekk. Men de er såpass store nå at de sier fra ved ubehag og det går nok veldig bra :)

Går nok helt fint. Hvis du ammer kan du jo legge inn en ekstra mating når du legger deg, så får hun i hvert fall ekstra væske og eventuelt byttet dynetrekk. Men de er såpass store nå at de sier fra ved ubehag og det går nok veldig bra :)

Det var ikke dumt!:) ja, ho kan det å si ifra hvertfall :p haha

De siste to nettene har våres ligget naken. Nå har hun riktignok ullbukse som sperrelag på bleien da så det bidrar jo til å holde det varmt.. men det var mer enn nok ;) vi har også alltid vinduet åpent.

Lille her ligger i pysj, uten dyne, kun med et tynt teppe (svøpeteppe, men svøper ikke) og vi har vinduet oppe. Vinduet har vært oppe siden hun var rundt en måned, og hun ligger lengst unna :-) Føler jeg fikk god erfaring med varme og små babyer med storesøster, hun var nemlig 5-6 mnd tropesommeren for 2 år siden. Den gang hadde vi 28 grader på rommet i en måned i strekk uten mulighet til å få temperaturen ned, da sov hun i bleie og med tynt svøpeteppe over seg, funka supert :-)

Babyer kan være utrolig varme. Var tropevarme når eldste ble født for snart 3 år siden. Hu måtte ligge i bare bleie som spedbarn for å ikke koke. Veldig viktig å sjekke hvordan de har det. Her er det slutt på alt som heter pledd om dagen og når vi går tur.

Takk for alle svar! :) da blir det slik i natt og, men da tror jeg hun bare skal logge i en singlet-body, for ho var varm selv om vinduet var åpent!:)
Nå får vi ut p nyte den herlige varmen! :-D ha en strålende dag alle sammen!

Viktig at de ikke blir for varme. Lille H var for varm i natt... body og helseteppe er kanskje ikke så dumt...

Back
Topp