Temper dere i rugetiden

babysyyyk

Forelsket i forumet
Er det noen av dere som temper vær dag i rugeperioden ?..?.begynte sån smått her om dagen og den har stigi kraftig og synki kraftig som en jojo vær dag, skjønner ikke en dritt av dette:/

Kan man fortsatt være gravid tru, selv om tempen synker litt har ikke ikm før søndag ca så synes det isåfall er litt tidelig
:(

Er ikke det sånn man gjør rundt el?:p Hva skal isåfall skje med tempen i rugetiden da? (Jeg er helt grønn på sånne ting)... :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Den skal hvitt stige når du har el og holde seg gjevnt høy frem til mens tror jeg, skal vist synke drastisk rett før mens kommer.... TROR jeg da:)

Tempet ikke selv, men er temmelig overbevist om at du bør legge dette på hyllen under forsøkene. Man tilfører store mengder hormoner, både før egguttak, ved egguttak og ikke minst i hele rugeperioden. Det medfører at man ikke får de hormonsvingningene kroppen normalt sett har (altså din kropps svingninger) da alt styres kunstig ved hjelp av medisiner. Det vil garantert også medføre at tempen ikke følger samme, naturlige kurve som man har uten alle medisinene i kroppen. Er ingen ekspert på selve tempingen, men kan en del om kroppens systemer ellers og hormonene. Ville derfor ikke tempet eller tenkt noe rundt dette i rugeperiodene (selvsagt heller ikke i perioden der egg skal produseres).

Satser på at du får en positiv test i enden her og lykke til videre med rugingen! :)

Back
Topp